Oaklake och Näset!

På söndagen fick vi sovmorgon eftersom farmor snälla tog elise och var ute i två timmar på 1,5 mils lång promenix!!!!

Vid lunch bar det av för oss allesamman till Aili och ELon, Johans mormor och morfar, ute på Näset utanför Eksjö! Vilket PARADIS!!!!

Strålande sol och blå himmel men även stilla sjö. Vi var nere på bryggan för att visa Elise och hon tyckte det var häftigt att se vatten nu när hon fattar vad det är!

Här kommer lite fina bilder därifrån!

image275
Kolla in Elise cooling. Hennes finger också! Hon snodde mina solbrillor så jag nös som en tooook!!!haha

image276
Elise sommarpool ute hos gammelmormor i sommar! Perfekt! Hon började försöka klä av sig eftersom hon fattade var hon var! hahaha

image277
Bus ute i trädgården!!!

image278
Gammelmormor Aili kramas och kramas...

image279
I gammelmorfar Elons knä får man leka och busa!!!

ja en helt underbar helg har vi haft förutom att man varit lite seg i huvudet. Tyvärr blev det ju inte bättre idag när man vakna med ont i halsen. Hoppas bara att det är tillfälligt!!!!!! Inte nu när vi ska iväg! Får se det positivt, har 3 dagar på mig att bli frisk. Bara inte Elise blir värre!!! Nu ska det ätas VITLÖK!!!! haha vilket välkomnande Johan kommer få i så fall mär han kommer hem från jobbet! hahahahahaha


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM nu ska jag ut på balkongen en sväng och dega innan Elise vaknar!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!!! Vilka underbara bilder, ni är så fina. Saknar dig och bustjejen!!! Kram från ett soligt Björs, östergötlands varma hjärta haha eller var det metropol, haha. Puss!

2008-04-21 @ 13:34:56
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Linda

Hejsan mina vännen!!
Nu är jag me förkyld :(
Undra vem som kan ha smittat mig ;)
Så mysigt vi hade det både fredag, lördag!!
Hoppas det inte dröjer så länge tills vi ses igen (eller det var väl inköp om 6 veckor igen).
Kram

2008-04-21 @ 17:11:27
Postat av: Tina & Ebba

Ville bara säga att vi skanar er MASSOR! Nu är det fint väder mä ju, hade vari kul om vi hade kunnat gå till lekparken ihop idag med lite picknick också.
Nu när jag får pengar så ska jag kolla och boka tågbiljett direkt så jag inte blir snål, så vi kan komma och hälsa på er snart!!

Hälsa Johan!

Många kramar från fisarna

2008-04-23 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0