Till salu!!!!


Ja, först och främst gällande mössorna och allt annat... Kan inte mer än att ge er schablonpriser men efter att ha räknat ut vad kostnaderna blir med material samt en liten del arbetskostnad ser de tillfälliga priserna ut såhär!

Nappband 80:-
Haklapp i vaxduk 100:-
Dregellapp 80:-
Skallror 100:-
Filtar 180:-
Barnvagnsmobiler 200:-
Mössor 150:-
Byxor i trikå 150:-
Byxor i velour 200:-
Byxor i trikå med förstärkningslappar på knän och rumpa 200:-
Omlott fleecetröja 300:-
Vantar 100:-
Body med tryck 150:-
Tshirt med tryck 130:-
Påslakanset för vagn/vagga 350:- och spjälsäng 400:- (handtryckt tyg)
Sufflett till Bugaboo 600:-
Lampskärmar 150:- (18 cm), 200:- (28 cm), 250:- (38 cm)
WALLIES :
stad 400:- (ca 10 olika hus i olika storlekar)
princessvärld 600:- (slott, trädgård med blommor och princessa och kronor)
piratborg 600:- (borg, trädgårg, pirat och dödskallar)
fantasifigurer 500:- (ca 10-15 olika gubbar och mönster i olika storlekar)
"giant" blomvärld 700:- (8 stora blommor (ca 1-1,5 m höga) och 6 kortare samt grönska)
gräs 100 kr/m
alfabet 700:-
ansikten 400:- (4 olika stora ansikten med olika frisyrer som man kan bestämma humör till med hjälp av munnar)
djungel 500:- (8 olika djur ca 20-30 cm höga)

NAMN att klistra fast på dörr, på beställning: 200 kronor

VUXENVÄRLDWALLIES
grönska 400:-
ansikten 500:-
profiler av ansikten 500:-
fotoramar 300:- (2 stycken)

Ja det var nog allt for the moment...


Ibland kan jag känna att vissa saker känns lite dyrare men man får ju inte glömma att det är hantverk och att arbetstimmarna får man inte mycket för om man räknar ut noggrannt (därför jag inte kan syssla med detta på heltid! :))


GODNATT everyone och hoppas ni hittar något!

PS: Om nån är intresserad av något så hör av er på [email protected] eller via bloggen eller mobilen så kan jag skicka bilderna som inte finns ute på nätet än:) Vill inte lägga ut dem heller pga mönsterstöld! tyvärr!!!


KRAMAR på er alla där ute

 

Kommentarer
Postat av: Cathrine o Henry

Hej vännen! HUr har det gått med mobilen?! Hoppas det fixar sig! Här är det bra, men jag är sååå trött! Knappt sovit på tre nätter, eftersom lilleman vägrar sova själv- så fort jag lägger ner honom (efter att han somnat sååå skönt i min famn) så vaknar han! Och enda sättet att han sover längre perioder är att ha honom liggandes på mitt bröst. SÅ är lite sliten... Men imorse var han feberfri iaf, fast vid lunch hade han lite igen. Då hade han iofs bökat lite och badat, så vet inte om det kanske var därför tempen var lite förhöjd!

Har nu iaf tagit mig tid att titta på dina priser på alla fina saker! Tycker det ser vettigt ut! Visst är det lite dyra saker, men som du skrev- det är ju hantverk och då måste det kosta lite!! Allt annat hantverk kostar- och dina saker är superfina! Tycker helt klart att priserna är bra och jag kommer handla av dig! Helt klart! :-)
Puss på dig stumpan! Ps kunde du ses i veckan där i april? 21/4-23/4 någon gång?

2008-04-04 @ 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0