Zlatanoman!

Eller snarare Helena Seger m. barn. Ja, det var vår första välkomnande syn idag när Karin, jag och Elise klev in i hissen i Köpenhamn. Reagerade över vagnen (barnvagnsförsäljare som man numera är!) och sedan på två barn i passande åldrar och även en liten och SUPERTUNN mamma i Louis Vuitton och Gucci. Ja helt enkelt var det Helena, Maximilian och Vincent tillsammans med assistent som vi knölade oss in i en hiss med! Gissa om jag messade Johan att Elise och Maximilian åkte samma hiss! Hahahaha! Ni som känner honom väl vet ju att han är ZLATANOMAN! Tråkigt nog sov ju Elise när vi åkte hissen, hon som ALDRIG sover vid den tidpunkten annars! Typiskt! Annars hade ju hon kunnat få kontakt med Max... hahaha... Gissa om jag bara spann vidare och skickade mess på mess till Johan om att vi hade hängt med dem resten av dagen och att de skulle gå på samma dagis men olika avdelningar... och han nappade! moahahaha! Men till slut var man ju tvungen att tala sanning och höra herr Sander mycket besviken!

Ja Köpenhamn har varit underbart idag! Danskar är rätt sköna, mycket mer avslappade och mysiga. De vågar helt mer helt enkelt! Lunch på Pasta Basta...lika gott som vanligt! MUMS! Där snackar man pastabuffé med klass.

När vi kom hem var det uppdukat med tacos och nu sover skrutt! Karin är kvar till imorgon så vi har hela dagen imorgon med! Jiha!

Bästa med dagen var nog att Dr.Selbing i Linköping ska få en stor kram den 3e september. Ska på KUBtest i Linköping då tack vare att han svarat på mitt panikmail och bokat in en specialtid! Han tar emot mig kl 17 fastän han egentligen inte jobbar så sent! UNDERBART!!!! Ska bli skönt att faktiskt kolla att barnet är friskt osv... Men i alla fall ett STORT TACK till honom! Dagens höjdpunkt definitivt!


Nu ska jag umgås vidare med min kompis. Saknar att man inte har den där vardagliga kontakten med Karin, hon är bara sååååååååååååååå mysig och genomgo!


NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha,det var kul! Ser Johans min framför mig när han inser att han blivit grundlurad=)

2008-08-14 @ 14:07:13
Postat av: Tina & Ebba

Ååå va snällt av honom att du får komma den 3:e. Ska bli kul att träffas igen och se den lilla maggen mä ;-))



Pussar & kramar

2008-08-14 @ 23:27:36
Postat av: Charlotte

Hej! Jag har inte läst på länge, men så viskade en liten fågel (Louise) i mitt öra att du är på tjocken igen, så då var jag tvungen att titta in förstås. GRATTIS! Och om du ska hit den 3:e så vill jag faktiskt ha en liten dejt, Sami också, vi fick ju ingen förra gången. =) Hoppas allt är bra med dig och lilla magen! Kram kram

2008-08-17 @ 17:04:03
URL: http://lottelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0