ett rop på HJÄLP!

Här kommer därför ett rop på hjälp till alla ni som känner oss och ni som jag inte vet vem ni är! Vore evigt tacksam om ni kan sprida denna information till de ni tror är intresserade!

Nu är det ju såhär att jag och Johan är VÄLDIGT intresserade av en lägenhet, eftersom det är en nödvändighet för oss att flytta till lägenhet med hiss i och med förvärkar och hotande förtidsbörd men turen visar sig inte finnas på vår sida... När man är student eller föräldraledig är man ju inte direkt bankernas dröm! Nu vill vi helt enkelt bara få ett lån! Men hur???

Vi är alltså fast bestämda med att försöka få ihop så mycket pengar som möjligt inför möten med bankerna för att visa att vi verkligen försöker!

Har lagt ut en hel del av MISSIRIPA saker på TRADERA i hopp om att få ihop en tusenlapp eller två! Har än så länge inte hunnit lägga upp vare sig barnkläder eller mössor men har däremot hunnit med övriga prylar och textilier så som haklappar, skallror, påslakanset, nyföddset, filtar, mm... till UNDERPRIS men tänkte att det var bättre att få det sålt än att de ligger och lagras här hemma!

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=692450 finns alla varorna men mer kommer att tillkomma under veckan så håll bara utkik! Annars går det självklart att enbart söka på missiripa.



Håller nu tummarna för att detta ska ge resultat och SPREAD THE WORD!

GOTT NYTT ÅR allesammans!!!! Vi hoppas ju på ett bättre 2009 än 2008 just nu! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna att det går er väg! Nu har lagt bud så får vi se om jag blir överbjuden eller inte. Massor med styrkekramar. Försökte ringa dig häromdagen, lämnade meddelande men du kanske hade för mycket att stå i.

2008-12-30 @ 20:09:07
Postat av: annica

mitt namn försvann visst.

2008-12-30 @ 20:10:41
Postat av: Klara

TACK snälla söta du! Hörde inte samtalet häromdagen och meddelandet kom aldrig men idag hörde jag att jag hade ett missat samtal...hrmmm SKUMT!

Hör av mig imorgon!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM till dig vännen!!!

2008-12-30 @ 21:15:45
URL: http://pippivogel.blogg.se/
Postat av: Sara

Hallå!!

Som Traderafan ska jag självklart gå in och kolla:-)

Har precis suttit och tagit ikapp hela din decemberblogg och kollat på alla bilder. Va stor och "redig" Elise är och vad söt! Jättefina bilder! Gillar massor den där hon ska ut i trappen och liksom helt klok passar på att packa det hon vill ha!

Ni blir hemma över nyår också nu va?? Vi med, ett par kompisar kommer hit imorgon. Soft!!

Herman har också varit sjuk, haft feber 5 dagar så det har varit sådär.. Fortsatt lätt trött och inte alltid sitt vanliga ändå ganska glada jag.

Hälsa la familja!!

Kram från mig!!

2008-12-30 @ 21:31:36
Postat av: Matedilda

...ja det enda man kan göra för att få ett lån i ett sådant läge är väl att få någon att gå i borgen? Gott Nytt År på er! Kram

2008-12-30 @ 21:38:33
Postat av: Angela!

Håller tummarna för er gumman. Nu när räntorna är påväg ner oxå, kan man väl hoppas att bankerna är lite "snällare". Att ha ngn som går i borgen för en är ju oxå ett alternativ. Hyreslägenhet då?? Finns det några?

KRAAAAAAAM & God Fortsättning!!!!

2009-01-01 @ 20:54:15
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Angela!

Håller tummarna för er gumman. Nu när räntorna är påväg ner oxå, kan man väl hoppas att bankerna är lite "snällare". Att ha ngn som går i borgen för en är ju oxå ett alternativ. Hyreslägenhet då?? Finns det några?

KRAAAAAAAM & God Fortsättning!!!!

2009-01-01 @ 20:54:25
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0