ett skratt förlänger livet :-D

Som vi har skrattat här i helgen.....

detta är anledningen!



Elise har börjat fakeskratta och slå handen på knäna så man bara viker sig själv av skratt. Lyckades få med det på film tillsammans med en massa andra hyss!!!! Kolla vidare på fröken!
 


Gjorde även i ordning i Lisans rum igår. Var på IKEA tillsammans med alla sammandragningar så nu blir det lugna puckar framöver. Hade sammandragningar nästa hela dagen igår. Har ringt barnmorskan idag och fått tid till läkaren på torsdag så jag inte hade börjat öppna mig menade hon. Det hoppas vi VERKLIGEN inte. Har bestämt mig för att C uppsatsen kanske får räcka tillsammans med tentan den 12 e dec. Får se hur mycket mer jag orkar!

Här är bilder på Elise rum i alla fall efter att ha fixat med sängen. Babar, Céleste och Artur skulle givetvis hänga med. Börjar vänja mig mer och mer vid Artur, dessutom säger Elise det hela tiden. Dessa små elefanter är verkligen hennes allt just nu! Kul att hon apar efter det som mamma vill att hon ska gilla! YES!





Kommer film på ELise bus i sängen med ikväll!
Nu måste jag transkribera mera! Så kul! NOT!


KRAMZ

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha.. Undrar var fröken Elise får allt ifrån:) Dramaskola nästa:) Vad fint ni har gjort i hennes rum! Ringer någon dag i veckan, tror att du har en del att plugga, en C-uppsats kräver längre tid än man tror.. Puss och kram från Linköping

2008-12-01 @ 11:35:52
Postat av: Hanna Nilsson

hahahaha åh va härlig hon är!! Hoppas ni mår bra och att vi kan ses något vid jul! Massa kramar

2008-12-01 @ 13:49:42
Postat av: Sanna

Har drömt om er lilla skrutta nu i 2 nätter i rad, längtar efter att träffa henne! Åker ner till Båstad på torsdag och hör av mig så snart jag vet vilken dag vi kommer in till Mamlö. Skönt att höra att du kom hem säkert från La France, vad mysigt det ska bli att ses nästa vecka =)



Kramar från mig till er!

2008-12-01 @ 13:51:03
Postat av: Hanna Nyberg

hmmm, man skrattar ju lika mycket åt både mor å dotters härliga skratt ;) Hoppas ni har det bra!



Kramar

2008-12-01 @ 15:09:58
Postat av: Emma

Hahaha,vilket underbart fejkskratt=)

Vad fint det blev med sängen!!

Ta det nu lugnt med magen! Kramar!!

2008-12-01 @ 20:12:54
Postat av: Linda

Allvarligt, vad skön hon är!!! Christian o jag fick oss oxå ett riktigt gott skratt :)

Vilken fin orange ;) säng, ser ju jättemysigt ut!

Ta det lugnt nu... bebisen ska stanna ett tag till i magen.

Kramar

2008-12-02 @ 11:20:07
Postat av: Sofia

Hej, hej!!! haha hon är ju för rolig er lilla tjej, så underbar SÖT! Fint i hennes rum oxå, köpte ni ny säng , eller???

Ta det lungt nu med magen! KRAM!

2008-12-02 @ 19:58:52
Postat av: Annica

Shit va skön hon är, mamma och pappa upp i dagen =) Härligt när man ser att sina barn har humor ( om än så dålig humor som emil har, jäkla buskishumor )



puss å kaka

2008-12-03 @ 20:58:52
Postat av: Marie

Alltså... får man vara så skön!! hahahahahaa

Nästan så att man borde skaffa sig en sån liten... just for the laughs! ;)

kram

M

2008-12-04 @ 16:51:56
URL: http://enigmarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0