Magen

Nu har dett gått 29 fulla veckor!!!! "Bara" en fjärdedel kvar då! 2,5 månad kvar alltså! Hjälp vad det ändå går fort. Snart har vi lille Sander hos oss. Håller nu tummarna för att allt ska gå bra! Han lever loppan för fullt där inne, han ger till och med mig blåmärken på magen så hårt som han sparkar! :) Men hellre det! Kan ta tag i foten ibland och killa lite, då blira han arrrrg och kickar ännu mer!




Såhär ser magen ut HELA tiden, spetsig i en sammandragning.

Håller tummarna för att man ska slippa fläska på sig en massa till. Har ju 18 kg kvar till jag blir som med Elise så det ska jag väl kunna undvika! Dock ligger jag risigt till nu med lussebullar OCH julmust!

HUGS from the FATTO!

Kommentarer
Postat av: Linda

Man förstår ju varför Elise är så underbar, med en sån underbar mamma. Vad fin du är!!

Saknar er massor.

Vi får se om vi kan planera in en vistelse hos er i januari, då kan jag vara din piga ;)hihi

Puss o kram

2008-12-21 @ 14:14:57
Postat av: Angela!

Så fin du är gumman!!!

Tänk så härligt med det lilla liv där inne du bär på=) avis ;)



Elise kommer bli den bästa storasystern!



Varma julkramar till hela familjen!!!!

2008-12-21 @ 19:18:45
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Gordi

Vilken fin mage du har=)

2008-12-21 @ 19:54:04
URL: http://gordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0