U-rinet lämnat!

Förlåt! Om man är gravid har man nog automatiskt lite dålig humor...om inte annat kan man ju skylla på det!!!! hehe
Får se vad man får för dom imorgon hos doktorn. Inte nog med att man är duktig och lämnar Elise i tid på dagis för att sedan lämna urinprov hos BM, Jo men SJÄLVKLART börjar det tokhagla när jag cyklat en bit. Ni kan ju föreställa er själva hur jag såg ut vid min ankomst hos BM. SOC-fall måste det sett ut som!

Sitter på biblan med C uppsatsen och har skrivit klart metoddelen Äntligen!!!! Nu är det bara analys och resultat kvar! BARA !hahahahahaha

Måste fixa några ärenden innan hemfärden dock. Försöker gruppera dem så mycket som möjligt så jag kan vara hemma och vila sen! Har ont i kroppen kan man säga! Bara 13 veckor kvar! BARA!!!!

tjolahopptjolahej!


Kan bara tillägga att självklart på vägen till dagis började det TOKsnöa så det var en snögubbe med mascara under ögonen som kom till Elise bemötande! Hon bara skrattade när hon såg mig :) De andra mammorna med för den delen!

Alla ärenden fixade utom den satans tuben Autosol!!!! Var kan man finna det må tro!?!?!?!

Imorgon är det plugg och transkribering på morgonen. Skickade iväg dagens version av C uppsatsen till handledaren efter att jag skrivit klart metoddelen och börjat på resultatet. Var väldigt nöjd med mig själv eftersom jag skrivit drygt 3 sidor idag! Vågar dock inte skriva mer förrän han kollat på det som redan är klart!
Så imorgon blir det tråkig transkribering, lunch med Marie-Louise, daktorn tjugo i två och sedan pepparkaksbak på Elise dagis! Vilken dag!


Nu är det paj i ugnen som luktar klar! MUMMA! Broccoli/kalkon/bacon paj!

God kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0