Brainstorming

ja nu har jag suttit här och brainstormat som bara den. Man ska verkligen skriva ner allt man kommer på i rättan tid! Nu fick jag en idéspruta och var tvungen att anteckna.
Har hittat det jag ska ha som varor i min verksamhet.

* babybodies, barntröjor, matchande mamma & pappa variant
* påslakanset
* kuddfodral
* wallies
* planscher av designade föremål
* små tavlor
* lampskärmar
* suffletter till Bugaboo Cameleon
* tygpåsar för smutstvätt osv...

(* blöjpåsar, * skötbordsfodral, * skötbordsunderlägg, * amningskuddar,* spjälskydd i mån av tid och plats)

Har suttit och designat wallies...nu ska jag bara få in Illustrator så jag kan fixa till dem i datorn... vill inte DC++
(ingen som har Illustrator som vill bränna ner det och skicka hit det mot förmodan!?!?!?!)

Ja en hel del är det att tänka på...inspirationen flödar och tankeverksamheten är i full gång!!!!

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella

kan höra med min karl om han kan fixa illustrator=) påminn mig=)

2008-02-25 @ 07:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0