dedicated to *Angelina*

Ja just det! Glömde att jag skulle lägga ut bilder på hemmagjorda kläder.... Här kommer de Angela!

 body- tips & fel: omlottbodies är att föredra....men tryckknappar är guld!!!!!!

 jerseybrallor- tips & fel: använd bra kvalitet på tyg, måste hålla när man syr dit muddar osv... mudd i midjan är absolut att rekommendera!!!

 klänningar  - tips & fel: lätt att sy bara att klippa efter en befintlig modell och slå dit två tryckknappar som spänne på axlarna.

 åkpåse- lite mer avancerat på grund av tjockleken på tygen, men mest en slump att denna blev bra :) hehe

 munkjacka  munkjackeklänning med bred mudd nertill- lättare att sy utan blixtlås men med en blixtlåspressfot är det ganska enkelt.

Allt jag kan komma på nu.... nu ska jag sy satan ikväll....blev jättesugen nu ju!

kram på dig sålänge


Kommentarer
Postat av: Angela & Stella

Men åh, du är ju värsta proffset. Skitsnygga kläder. Har du använt dig av mönster eller syr du på måfå? Måste definitivt prova iaf. De hade så att man kunde shopa online på den sidan du skickade. Guld=) Däremot verkar det vara mest 100% bomull tyger.. det funkar inte va?!
Fasen, vill gå en kurs hos dig=)
KRAM!!! O tack för tipsen!!!
MER!
=)

2008-02-19 @ 20:12:03
Postat av: Cathrine

Kul att jag fick se på Angelas blogg att du börjat blogga!! Hade ingen aning!!! NU kommer jag bli flitig tittare här!! *ler*
Puss på er!!

2008-02-20 @ 14:02:18
Postat av: Sanna

AK,
jag fullkomligt ALSKAR den orangea munkisen...onskar jag vore lite och du kunde sy en till mig =) Nar vi far barn (om typ 100 ar) ska jag bara handla klader hos dig!

KRAM Sanna

2008-03-08 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0