Dum blondin

hade jag allt varit om jag först och främst HADE varit blond.... Nä men allvarligt talat. Ibland är man bara helt enkelt inte för smart! Satt och svor framför symaskinen (detta är sånt som man egentligen inte ska berätta för andra hehe!) eftersom den senaste veckan har tråden på maskinen hoppat ur ögglan och jag blir galen på det. Har köpt en ny o fin maskin för många pengar o så funkar den inte!!!! Johodå...men bara om man trär tråden rätt ENLIGT ANVISNINGARNA! Som Johan sa, men Klara ritningen är ju rätt självklar. Jag det är t.o.m ritat PÅ maskinen hur tråden ska träs ----
Ja ja, får skylla på mummybrains...men hur länge får man det då?!?!

Kommentarer
Postat av: Angela & Stella

Ha ha ha ha ha....

2008-02-21 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0