Jobba är ju rätt kul!

Ja, har jobbat både igår och idag i barnvagnsaffären. Dagen har mest bestått av att städa, ändra runt på vagnar och skylta lite propert.... man har ju det i sig helt enkelt. Hoppas bara att ägarna inte tar illa viid sig imorgon när de kommer till butiken!!!!

Ja, annars idag tog vi vår "lilla" familj numera beståendes av Johan, Elise, Axel och mig, en liten fika på gården vid Konst & Design. Riktigt mysigt men shit vilken tid personalen där tar på sig att servera...SNIIIIIIIIIIIIIIIGEL!

Den orange själsängen står inne på Lisans rum och efter mycket om och men har hon nu somnat! Imorgon ska vi ringa till vårdcentralen, Elise är fortfarande kass i magen. Mer än en vecka sedan hon låg inne nu ju! Undrar vad det är. Hon vill varken äta ordentligt eller ha välling. Hoppas att de hittar vad som kruxat till sig!

På fredag bär det av till Simrishamn en sväng förhoppningsvis. Stannar där över helgen för att jobba. Vi ska förhoppningsvis träffa André och Siri och Axel och jag ska försöka jobba på hans skola. Hoppas att allt funkar nu!



Nu ska jag inta sängen...dödstrött ju!

KRAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: Annica

Har svårt att föreställa mig att du skulle göra en förändring till det sämre =) du har det ju lixom i dig att få allt att bli till sitt absolut bästa. Skicka ev klagomål till mig isf så ska jag ta mig ett snack med dme hahahahaha

2008-07-03 @ 09:28:11
Postat av: Bella och Hugo

Slår en signal sen, vad tusan magen borde ju vara bra nu. Kram

2008-07-03 @ 11:38:45
Postat av: Emma & Minna

Hej skruttar!!! Jag ser framför mig hur du går och donar och grejjar i affären, så mysigt!!! Läste att Elisans mage fortfarande är kass, sjuksköterskan i mig ville bara meddela att ett vanligt magsjukevirus är rotaviruset (inget farligt) som ger först kräkningar några dagar och övergår sedan till diarréer, besvär som kan hålla i sig i en vecka. Det borde ju ge med sig snart hoppas jag!! Minna var ju sjuk i förra veckan och började äta som sitt vanliga jag först igår. Synd att Elise inte vill ta välling ens, just för vätskans skull. Så nu har syster Emma skrivit klart. Hoppas ni får räta på allt. Många pussar och kramar!!!!

2008-07-03 @ 12:26:08
URL: http://emmahalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0