besöööööööööööööök

Ja det är vad denna veckan består av minst sagt!!!!

I måndags kom Frida på morgonen då det blev frukostdags och sen STOFF & STIL för hela slanten. Jättemysigt att äntligen träffa henne, det var ju så länge sedan sist! Dagen fortsatte på IKEA där Johan plockade upp oss och åt kvällsmat med oss.





FUNKAR INTE MED FLER BILDER FÅR FIXA IMÖRA!!!



Sen var det syjunta för fulla muggar här hemma. Hann sy tre kjolar (en söt liten orange frottékjol till Elise men även var sin blommig kjol till Ebba och Elise som jag sytt av en gammal 70tals klänning som jag köpt på second hand!!) Frida sydde tuffa små plånböcker men fick dem aldrig på bild!

Här kommer pixs från dagen :)

I tisdags var Cissi på snabbvisit över dagen. Myste med henne och Tina som kommit med sin Ebba som inte var så liten längre. Stor flicka nu visst! Även om det skiljer ca 4 månader mellan Ebba och Elise så väger de cirka lika mycket och är lika långa. En stor frisk tjeja är hon allt. Och hon har lärt sig gå för fulla muggar nu när hon varit här! MEN hon är livsfarlig!!! Hon har ju aldrig krupit så hon kastar sig hejvilt bakåt! Några slag i bakhuvudet blir det allt tyvärr! Nu sover de små skruttorna inne i Elise rum. Vaknar en så vaknar båda, det fick vi erfara ikväll hahahaha! Mammorna har suttit och sytt. Tror nog Tina har fått ihop 4 par byxor i alla dess färger och jag har suttit och skurit wallies för fulla muggar. Imorgon åker de upp i Elise rum så bildbevis kommer imorgon.... då ska jag andas uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Jättekul med besök men nu är jag rätt trött! Tur att vi inte får besök i helgen då!?!?!? hahahaha

Dessutom har jag sketaont i mitt högra öga! Har fått ett bett i mitt högra ögonbryn som gör att det är svullet runt om och att huden hänger ner över ögat. Ser inte fullt ut till höger men men... Gör ont men inget jag dör av är ju inte MAN hahaha

Imorgon är det skolavslutning för my honeys del! Lite spänd och nervös är han allt!

Nu blir det lite mer syjunta och sen natti natti.

Kommentarer
Postat av: Annica

Shit va stor hon är nu Elise...sitter på stolen som hon aldrig gjort annat =) Himla cool t-shirt, är det bror din som tryckt den?



kram

2008-06-13 @ 08:43:00
Postat av: klara

nehe då det är jag själv haha!!!! alldeles själv! Det är väl en sån du skulle beställa till Emil??? Förresten har du fått mitt mail angående beställningen, blev ju lite fel med porto och att hämta ut varorna i butiken???

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

I miss u i really do!

2008-06-13 @ 11:26:16
URL: http://pippivogel.blogg.se/
Postat av: Annica

jo jag har fått ditt mejl...men sådan t-shirts som elise har på sig hittar jag inte på hemsidan....Jag skulle göra om beställningen igår...men då hade jag inte plånboken med mig. puss



(den elise har på sig skulle jag gärna köpa =) )

2008-06-14 @ 09:58:25
Postat av: klara

trög jag kan vara då!!!! haha nej just den tshirten har faktiskt min bror tryckt till hennes ettårsdag! :) missuppfattade vilken det var frågan om ;)



Därför finns inte de med på min sida!



KRAM

2008-06-16 @ 11:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0