fff

FIT FOR FIGHT!
Det är vad jag är idag...eller nästan i alla fall!
Måste helt enkelt varit en bakterie som jag fått av Lisan! En rejäl sådan!
Men nu är jag tillbaks på benen och ingen vi har umgåtts med de senaste 72 timmarna har insjuknat så det är väl ett gott tecken! Som tur är!
Så idag blir det syende för hela slanten tror jag och på söndag bär det av hem igen för att vila upp oss. Har ju fått ett extrajobb i barnvagnaffären Villa Magnolia, så jag ska jobba på tisdag! Ska bli jättekul! Sen kommer pappa till Malmö imorgon med så vi hinner träffa honom en sväng!



GRATTIS PAPPA på födelsedagen!
Idag blir min käre far 56 år gammal! Vilken gyllene ålder! Saknar dig och mamma massor! Men vi ses ju på söndag!


PUSSSSSSSSSSSSSSSSS från Oaklake & Co.

Kommentarer
Postat av: Cathrine o Henry

Skönt att höra ni är bättre!!! Synd vi inte fick ses, men det blir ju fler tillfälle! Vi åker inte till Lund denna helg, orkar inte faktiskt! Varit så mycket sista tiden och vi kände vi bara behövde vara hemma och ta det lugnt! Men vi kommer helgen den 25 juli! Är ni hemma då? HOPPAS!!!!



Ta hand om er nu käraste vän!!! Tänker på er och saknar!Är glad vi sprang på vararnn på stan iaf, så jag fick en kram av dig och glutta lite på din vackra tjeja!!



PÖSS!

2008-06-27 @ 12:01:06
Postat av: Annica

Vilken pers alltså, jag blev trött bara av att läsa inläggen. Usch så jobbigt. Skönt att ni mår bättre. kram på dig

2008-06-27 @ 13:07:18
Postat av: Cissi

Hej på er! Vad skönt att höra att ni är bättre!! Det måste ha varit en jäkla bakterie eller maginfluensa som ni hade för jag och Jonas har legat och spytt som tokar det senaste dygnet.. Men nu är vi bättre då vi har fått i oss lite proviva och inte spytt på 12 timmar:) Kramar från sjukling till sjukling:)

2008-06-27 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0