klara färdiga gå!

Hahahaha! Ja man kan knappt räkna hur många gånger man har fått höra denna kommentar. No offence men hur många vill ens att tyskland vinner ikväll? Sitter här och kollar in matchen med en liten sned blick mot tv:n. Är inget vidare intresserad av denna matchen måste jag nog svagt erkänna. Sålänge inte Sverige spelar är jag inte något vidare insatt! Men som sagt BARA INTE TYSKLAND vinner! Konstigt att de flesta känner som jag. Är de så hemska eller? En spansk seger vore väl inte helt fel.

Nu över till VIKTIGA saker!!! Hoppas verkligen att min overlock är klar imorgon...annars får jag panik! Har lite andra ärenden jag måste fixa i vilket fall imorgon! Ska spreja Elise spjälsäng som vi häntade ut på IKEA. Fick för mig att hon skulle få en orange sådan, men såg att den ena gaveln hade slagit sig i träet. Åkte till IKEA och fick en ny GULLIVER. Dock fanns det ingen möjlighet att få en vit eftersom de var slut. Men en i björk gör ju ingenting eftersom den endå ska målas! Idag kommer det att ske!

(Förresten blev ju aldrig inlägget publicerat igår så ja SPANIEN vann!!!!!)

Skickar bilder på sängen ikväll!!!!


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: sanna

söt blogg

2008-06-30 @ 11:20:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tävla om en design på min blogg :)

http://koolakattis.blogg.se/2008/june/tavling-designutlottning.html



Kram!

2008-06-30 @ 11:23:31
URL: http://koolakattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0