MÖSSOR

Har kommit  på att jag nu ska börja tillverka mössor i begränsad upplaga för att mössorna skall vara unika. Har påbörjat arbetet en del redan i Eksjö under tiden jag återhämtade mig från influensan. Kommer att sy varje mössmodell i alla storlekar men enbart i ett exemplar. Alla mössor finns alltså bara i ett ex i just den storlek man köper. Lite roligt ibland tycker jag. Håller på för fullt med att sy för att sedan lägga ut dem på hemsidan. Har lagt in sygbilder redan på www.missiripa.com

Hoppas att ni gillar de nya tygerna jag hittat och den nya designen. Mössorna är numera dubbelsydda och väntar nu bara på att min overlockmaskin skall återvända från sin semester hos farbror mekaniker! Som jag har längtat efter denna maskin. Den skapar ju ett visst beroende vill jag lova!

Kram på er alla sålänge! Nu kommer min pappa snart och hälsar på så vi hörs ikväll om inte innan!


KRAM från en MISSIRIPA full av inspiration!

Kommentarer
Postat av: Annica

Sötnos det blev lite många "s" i länken till din finfina sida. puss



skönt att ni tycker att det är skönt att vara hemma =)

2008-06-29 @ 15:47:35
Postat av: Emma&Ebba

Gud så fin mössa Lisen har på sig, nu måste jag genast in o kolla hemsidan!! Jag slår en pling i veckan så vi kan snacka lite skit=) KRAM1111

2008-06-29 @ 22:24:16
Postat av: frida

du inspirerar verkligen! tack för senast till er alla 3. var fint att ses! när vi sagt hejdå nere i mamö så sprang jag förbi en symaskinsbutik där nere & hittade symaskinen jag hade letat efter hur länge som helst:) så jag fick släpa med en maskin hem på tåget:) kramar!

2008-06-30 @ 00:26:29
URL: http://squiggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0