tisdag, onsdag, torsdag....

Uppdatering till tusen ju!
Ett inlägg hade inte kommit in så här kommer bilderna. Orkar inte skriva om allt igen!!!
Kolla in skruttan här! Elise första "lilla" med betoning på LILLA hästsvans! :) SÖTIS!image409

Evelina försöker torka bort Elise mat på sina vita tights!
image407

OCH pusssssssssssssssssssss Liam på dig!
image413

Melker in da house!!! Glad som vanligt!
image408

I tisdags satt vi ju och grillade ute på balkongen med mormor och morfar! Kul att de var här en snabbis!!!!
image406

Ja det var nog allt!
Nu väntar ett bad och sen sängen! Är dödstrött nuförtiden! Tror att det tar ut sin rätt nu!!!!!


KRAm o godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Annica

lilla söta klara, tänk att jag använder din sida för att göra mig själv glad. jag brukar gå in på din sida och ögna igenom alla färgglada bidler på dig och din lilla sötis. då blir jag varm och glad i hela kroppen. puss puss

va kul att mor och far kom på besök

2008-06-04 @ 08:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0