bloggon we have a problem!

Förstår ingenting just nu. La ut inlägget igår kväll om gårdagen men det var inte där i morse...mysko!!! Nu ser ni i alla fall!

Och bara för göra er alla avundsjuka så vaknade Elise 08.30 idag med ett leende på läpparna....So did I! Eftersom det var sosken idag och klarblå himmel, även om de hade lovat regn och strom! GÖTT!!! Man får ju njuta så länge det varar...antar att man inte kommer få för mycket av den varan när man kommer hem...

Idag är det bara slapp som står på listan, en promenad såklart upp i bergen och kanske vi tar bussen till Grasse en sväng eftersom allt var stängt igår!

Have a good day!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh, vad ni verkar ha det underbart!!!
Och vilket väder... idag var det -6 när jag gick upp vid 07. Inget vidare, fast nu lyser solen!
Hoppas resten av semestern blir lika bra.
Så får vi höras när ni kommer hem.
Puss o kram på er

2008-03-04 @ 11:38:08
Postat av: Christinouschi

ENGLISH PLEAAAAAAAASSSEEE!!!!
Et? C'est quoi cette histoire de mariage?? C'est pour quand?

2008-03-04 @ 13:21:04
Postat av: Angela & Stella!

Hoppas allt går bra på hemresan.
Kramar från oss!!!

2008-03-04 @ 21:27:20
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Annica

shit jag får ju värsta abstinensen när det inte har kommit något nytt på 24 h =)

Härlig resa, har drömt mig bort till er denna vecka kan jag lova =)

2008-03-05 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0