ER part 2...

Kan ju inte bara lämna er såhär ovetande...
Läkaren sa bara att han trodde att det var något kroniskt eftersom jag hade haft så himla ont så han tyckte "bara att jag skulle åka hem, vila och äta bra". Vad är det för jä*la kommentar!!!! Kände på mig att något var rätt fel och att den smärtan jag känt får man inte utan orsak.
Åkte hem efter en stunds väntan på telefon...men inte kom det nån med den som lovat, de var väl för upptagna med att snacka SKIT! Men tog upp mobilen och ringde Johan som kom rätt snabbt. Väl hemma så kändes det int bra. Smärtan hade lagt sig lite men något skumt var det. Bestämde mig för att ringa och prata med dem på KKs akut. De tyckte vi skulle åka up... Var där halv tio och kl två fick jag komma till och bli undersökt. För att göra en lång historia kort visade sig att jag kände min kropp rätt väl. Läkaren hittade vätska bakom livmodern som låg och tryckte. Hade tydligen haft en cysta (en ofarlig sådan trodde hon) som hade gått sönder under natten. Tror sjutton att jag hade ont när något gått sönder i magen!!!! Men ja just det. var väl bara överansträngd!?!?!?! Man blir så arg på läkarna som bara tar för givet att man fejkar smärta...

Nu har jag fått starka tabletter mot smärtan och har fått sova 2 timmar eftersom jag var lite snurrig.... skönt. Nu ska det zappas mellan Så ska det låta och Let's dance! En sån familjeprogramstönt man är då! Hahahaha

Good night allesammans, tänker inte lägga upp några bilder på en skittrött Klara i alla fall!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Men herreguuud Klara, måste få höra mer, ringer i helgen. Kanske var det det som gjorde ont för ett tag sedan när du hade smärta i magen..... troligen va?? Helt sjukt att sjukvården kan behandla en så. Puss på magen, krya på dig.

2008-03-07 @ 20:50:26
Postat av: Annica

Puss puss puss puss skulle vilja ringa nu men chansar inte utifall att du sover. Trist när man träffar läkare som inte tar en på allvar. Det hände ju mig när jag gick ner 15 kg på två månader och hon tyckte bara att det var bra för mig som var överviktig...och så visade det sig att jag hade en kronisk magsjukdom. Ibland undrar man om de fick sina läkarlegitiamationer i cornflakespaketet elelr nått

puss och ta hand om dig

2008-03-07 @ 21:51:11
Postat av: Cathrine o Henry

Fina Klara!!! Det avr det värsta jag hört!!! Hur kan de behandla dig så!?!?! Skulle banne mig anmälas den där idiotläkaren!!! Blir så förbenat arg när jag hör sånt!!!

Skönt att du fick hjälp och tabletter och hoppas verkligen att du slipper med smärta nu!!

Ta hand om dig, provar singa i helgen och höra hur du mår!!

Pussar från oss i Linkan!

2008-03-07 @ 23:57:30
Postat av: Linda

Gumman!! Hoppas du mår bättre... låter ju riktigt hemskt ju. Vila och ta det lugnt i helgen, så hörs vi när du vilat o mår bättre.
Puss

2008-03-08 @ 11:05:50
Postat av: Angela & Stella!

Jädrans doktorer, och dom ska man lita på. Grrr!
Skönt att det var lite bättre idag iaf. men du kanske ska fundera på att ta det liiite lugnt, haha... superwoman!!!!
Kramar i massor!!!

2008-03-08 @ 11:27:40
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Sofia!

Usch o fy!!!
Hoppas du mår bättre snart!
Krya på dig o ta hand om din kropp!

Stooor kram

2008-03-08 @ 12:42:25
Postat av: therese w

hoppas verkligen att du mår bättre nu,för det där lät ju inte alls roligt...ta hand om dig och krya på dig gumman!
Kramar

2008-03-08 @ 19:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0