smycket!

Hej igen
Tänkte bara säga eftersom många har frågat angående mitt smycke. Det är en IDbricka, av lite större modell som jag fått av Johan & Elise i mors dag förra året ;) Står "Världens bästa mamma" på ena sidan och Johan & Elise på andra. Den är beställd på www.vildavictoria.com Jättefina grejer gör de där. Har även hittat av lite billigare karaktär på www.sl-smycken.se och www.m925.se

På sl-smycken var de tyvärr slut eftersom jag prata med sofia, tjejen som gör smyckena, nyligen och brickorna var visst slut hos leverantören med :(

Men på m925 var det riktigt fina saker...

Så nu vet ni!

PUSSSSSSSSSSSSSS



Johan: Saknar dig! oui lööööv jo a lott! TOI et MOI you know!

Lillis: MISSSSS YOU. Du har väl inte hunnit sticka till Thailand än va när vi kommer hem??? Måste ju prata med dig innan! Miss you buddy!

Angela: Hoppas att vädret blir bättre i Oslo... men annars har ni ju fler anledningar att fika hehe

Cathrine: HAr fått båda sms men kan inte svara av nån konstig anledning...sms kommer tillbaka hela tiden. Konstigt när jag får dina dock !?!?!? Men Orange, det franska nätet verkar inte HELT ok!!! Typiskt fransmän!

Tina: Hörde att du pratat med Johan en sväng. Ringer när vi kommer hem. Hoppas Ebba mår bra nu!

Kommentarer
Postat av: Cathrine o Henry

*hehe* Fransmän, ja, ja! ;-) Då vet jag! Vi får höras när ni är hemma i Svedala igen! När är ni tebax? Här är det mulet och grått, inte alls kul! T är ute och går emd Henry och jag tar det lugnt, varit vaken mycket inatt då lilleman inte ville sova vid 05, men när han somnade sött, så kunde ju givetvis inte jag somna om! Så är det! *ler*
Vill också ha ett sånt smycke med Henrys namn, så tack för tips på länkar! Fats allra helst vill jag ha en ny suflett till vagnen made by A-K!! ;-) Vår åkpåse är sand-färgad med fleece... Du undrade sist vi pratade om det!
Nehepp, nu ska jag pyssla lite! Pussar i massa till er!

2008-03-02 @ 15:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0