snökaos i skåne

Ja idag bar det av till Österlen för att gå på ännu en konstrunda. Jag och bilåkning går inte så bar ihop dessvärre. Drack ett halvt glas vin igår och kände mig superbakis. Kan inte fatta varför: men illa mådde jag i alla fall. Tur att man kan sätta på ACn då! OUFFFF

Igår var vi hos familjen Eliason på god middag. Mycket gott blev det och bland annat en chokladdessert gjord på mörk choklad och getost! Riktigt smarrigt även om det kanske låter hemskt i era öron!
Några pix från helgen....


image204
Det vardagliga tricket Elise kör vid matbordet och som hon är så nöjd över!

image205
Snacka om INTENSIV blick!!!! Elise i sin nya mössa

image206
Lotta och Elise spelar piano för fulla muggar!!!


Nu är det Illustrator som gäller för hela slanten!!
KRAM ses imorgon allesammans.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra kväll hörru ;)

2008-03-24 @ 20:59:36
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Linda

Hej!!
Har ju haft långledigt ;)
Och faktiskt så har jag inte suttit något vid datorn... men nu är jag tebax som trogen läsare!!!
Hoppas allt är bra
Kram

2008-03-25 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0