Christianiacykelpromenix... längsta ordet eller?!?!?!?

Ja man kan ju undra! Eller ANTICONSTITUTIONELLEMENT är kanske lite längre??? Det franska längsta ordet i alla fall! Säg det fort om ni kan???

Ja det var väl inte riktigt det detta inlägg skulle handla om!

Igår kom svärmor hit och hälsade på. Hon kommer att stanna tills på söndag och så även Axel. Innan Annika hann komma hit bar det av på promenix. Vi mötte upp Tina på vägen till Greekway och hon kom cyklandes på inget mindre än en Christianiacykel! Fan vad häftig! Svår att köra men man vänjer sig väl! Elise och Axel fick bli bagage för gårdagen. Vet inte vem som tyckte det var roligast, Axel och jag eller Elise????

image314
Alla utom papparazzo Klara!

image312
Det var mig några glada Ripor ute på cykelpromenix!

image313
Ja just det- så var det där med MÄN och att CENTRERA bilderna ! Hahahahhaa

Efter en mindre glassincident sen gick vi argt upp i lägneheten. Elise blev toooooooooooooookig av ilska eftersom hon inte fick hålla i glassen själv. Axel fick se hela spektaklet från lägenheten....hrmmmm karaktär och humör har hon i alla fall...det vill jag lova! På eftermiddagen bar det av till DHLs terminal. Mitt ute i buschen...elelr mitt ute i hamnen! Fick hämta ut mitt screentrycksset som jag beställt. Vet ännu inte hur det fungerar men måste lära mig under dagen då det ska tryckas på jeans och jeansklänningar innan måndag! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!



Idag har mamma Klara försökt sitta vid sina älsklingars sida...alltså symaskinerna! Men lite har jag fått sytt i alla fall. 16 stycken nappband blev dagens skörd i alla fall. Imorgon ska det sys massor...kom nämligen på att det är på MÅNDAG som hemsidan öppnar...Väntar spänt på leveranser fån två företag som inte kommit än. Men det är väl så det ska vara...Man ska väl vara EXTRA spänd och stressad precis innan för att förhoppningsvis hinna i SISTA minuten!!!! För att göra allt lite mer spännt så var ju självklart OHpapper till printer SLUT ÖVERALLT i Malmö stad idag! Har varit runt och ringt till ALLA bokhandlar. Måste ju ha det för att sedan använda UV lampa och sedan trycka. Tänkte ju passa på när Axel är här...en rutinerad tryckare!

Ja ALLT går ju inte MIN väg men som sagt det ska väl vara lite kämpigt för att sedan gå som på räls eller????

Idag vid 12tiden dök André, Siri och Patrik upp. De var här i trakterna för att fira Valborg. Jättekul att de kom förbi och fikade i nån timme. Det var ju trots allt 4 månader sen sist lite drygt. Och det händer ju en hel del på 4 månader med Lisan. Siri bara sa...men hon gååååååååååååååååår, hon prataaaaaaaaaaaaar...haha att man kan bli så mammablind över utvecklingen!

image315
Hela gänget samlat på en VÄLDIGT NATURLIG bild! Hehehe

image316
Elise har väl inte ätit bääääääääääääääääääääääääääääär????

image317
Neeeeeeeeeeej ABSOLUT INTE!?!?! ELLER????

Nu ska det sovas snart men först ska jag fixa med hemsidan i ca 3 timmar! Hehehe... Är ju INGEN hacker!

Elise har varit underbar idag. Hon har blivit lite mammig stundvis men inte konstigt eftersom hon väl känner att jag inte riktigt har tid för henne denna helgen... Men gosade med henne nu på kvällen och alltid lika mysigt att lägga henne efter man sjungit en liten truddelutt om hur mycket man tycker om henne...MIN SÖTNOS! Som har blivit så stor!

Jajaja (med skånsk accent!) Nu ska datorn användas och här ska det HACKAS!
GONATTKRAAAAAAAAAAAAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0