huscysta!?!?

Nej men hus OCH cysta?!?!?!

Imorgon ska vi titta på tre hus i Ystad. Vi har länge funderat på hus men inte riktigt kunnat bestämma oss. Vi började titta på Ystad för någon vecka sedan och har fastnat lite där. Ystad ligger ju bara 6 mil öster om Malmö. Där är bra att växa upp för barn, det finns HAV!!! (mycket viktigt),ja men helt enkelt så känns det rätt bra. Men inget är ju köpt elelr gjort ännu. Imorgon är det visningar kvart i två, kvart i tre och kvart i fyra! Beijersgatan 8, Gustavsgaan 8 och Hasslebacken tror jag det hette. Ni nyfikna får väl gå in på hemnet och kolla. Vi har helt enkelt bara insett att man ALDRIG, eller beror på om vi vill sitta inne i ramtiden efter att ha rånat en bank!!!!, kommer kunna köpa hus i Malmö i ett okej kvarter för ca 2 miljoner. Mer kan vi ABSOLUT inte betala! Men man blir lätt bortskämd över att bo i denna underbara lägenhet, 3 minuter från stranden, 10 min cykelavstånd till stan osv... men men i vår ålder och sist är ju inte det så realistiskt. Sen saknar man trädgård, det börjar att bli segt att dra upp alla kassar och en tjej på ca 11 kilo 3 trappor upp osv... Sen vill jag renovera, fixa och göra i ordning VÅRT hus!

Håll tummarna för att ingen bjuder på Beijersgatan för det är favoriten!!!!


Cysta, nej mend et vet jag inte. Men misstänker att jag har en cysta som läcker vatten nu igen. Har jäteont i vänster sida. Speciellt när jag går. Känns som när det är cystsprickning på g. USCH! Hoppas i så fall att den läcker bara och att den inte spricker!!!!! inte så kul med ärrvävnad på äggledarna av alla dessa förbaskade cystor.....

Snacka om 2 olika ämnen...men blogg till för att säga what's on your mind, eler?!?!?!?


KRAM allesammans.
Här blir det att hänga innan idag. Regningt och skitväder!

Kommentarer
Postat av: Evelian

lägg till mig på din msn nu vetja..
[email protected]

2008-05-26 @ 14:48:18
Postat av: Gordi

Kan inte Svedala vara ett alternativ =) Plus att Jihan jobbar där, nära o bra blir d :)

2008-05-26 @ 19:39:29
Postat av: Annica

Jag röstar mot fler cystor på dig nu !!!!! Vem kan jag vända mig till med klagomål egentligen?!

Det där med husletande är roligt men dyrt...ett jävla radhus en liten bit utanför el Stockholmo går ju på dryga 3 millar....vem fan har råd med det...inte vi iaf. puss puss och lycka till med husletandet

2008-05-27 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0