Linköpingsvisit!

Ja MITT i natten satt jag här och kikade på lite tågbiljetter. Kom på att vi är i Eksjö under midsommar och att det därför var smidigt att ta oss till Linkan därefter. Så måndagen efter midsommar bär det av till Linkan och hemresa planerad på torsdagen...
Man kan ju lätt påstå att alla hästar har man väl inte hemma när man beställer tågbiljetter från Nässjö. Även om vi nu kom undan billigt så tänkte jag inte ens på att vi för sjutton har bilen i Eksjö så vi hade lika gärna kunnat köra! Men men, sparar på naturen och bilen får vi väl lov att se det som!!!!

Men mellan 23-26 juni är familjen i Linkan i alla fall, alla som vill träffa oss :) haha

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM härifrån
Nu ska jag återgå till haklappssyende!

Tjingtjongtjung!

Kommentarer
Postat av: Cathrine o Henry

VI VILL SES!!! ;) Kommer ni på middag till oss då kanske? Ska kolla Thomas schema, för han jobbar i juni, s vi tar en dag då han är hemma!! Stora kram!

2008-05-14 @ 11:55:58
Postat av: Linda

Vilken fin bild du lagt in som "profilbild" på Elise! Skulle oxå bara berätta att Christian tycker omlotttröjan som hon har på sig är såå snygg, jag tycker ju självklart oxå att den är jättesnygg. Men det var så kul för han berättade det för ett par kompisar vi träffade ihelgen. Han hade varit inne o kollat in din hemsida :)
Kram

2008-05-14 @ 12:02:35
Postat av: Annica

Gött mos med lite linköpingsbesök. Vet inte riktigt vilka möjligheter jag har...vi får höras om ni har tid att träffa oss om vi kommer ner=). puss och kram

2008-05-14 @ 19:09:25
Postat av: Annica

märkligt har du ändrat inställningar eller är jag svartlistad =) nu måste du visst godkänna det jag skriver =) får väl skärpa mig i framtiden

puss

2008-05-14 @ 19:10:47
Postat av: Sara å Herman

Najs!!
Då bjuder vi er på fika i vårt hus i Hackefors - vi flyttar in onsdagen innan midsommar så veckan efter är säkert allt på plats. Haha!!
Du kan man få se wallies insekter på kort??
Kram

2008-05-14 @ 20:32:26
Postat av: Tina & Ebba

VI VILL TRÄFFA ER DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Behöver ni nån stans att sova?? Det kan vi nog fixa i så fall :-)

Då ses vi ju flera gånger på samma månad, oj, kanske blir lite mycket nu när jag tänker efter hahahaha. ;-)

PÖSS & KRAM

2008-05-14 @ 21:58:49
Postat av: Emma & Minna

Pax för en träff!!!! Imorrn bär det av till bröllopsplaneringen på öland.... gaaah, sliter mitt hår för att få fatt i hjärnans alla tankar om planering. Ser i alla fall fram mot att träffa er i sommar (både här och i malmö såklart)Lääängtar!! Det är ju självklart skittråkigt att ni inte kan komma på bröllopet men det gör inget då det får kompenseras med flertalet visiter! Säg till om ni behöver husrum under linkanvistelsen!! Mcweddingmummybrain

2008-05-14 @ 22:14:17
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Emma & Minna

Pax för en träff!!!! Imorrn bär det av till bröllopsplaneringen på öland.... gaaah, sliter mitt hår för att få fatt i hjärnans alla tankar om planering. Ser i alla fall fram mot att träffa er i sommar (både här och i malmö såklart)Lääängtar!! Det är ju självklart skittråkigt att ni inte kan komma på bröllopet men det gör inget då det får kompenseras med flertalet visiter! Säg till om ni behöver husrum under linkanvistelsen!! Mcweddingmummybrain

2008-05-14 @ 22:15:33
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Emma

Pax för en träff!!!! Imorrn bär det av till bröllopsplaneringen på öland.... gaaah, sliter mitt hår för att få fatt i hjärnans alla tankar om planering. Ser i alla fall fram mot att träffa er i sommar (både här och i malmö såklart)Lääängtar!! Det är ju självklart skittråkigt att ni inte kan komma på bröllopet men det gör inget då det får kompenseras med flertalet visiter! Säg till om ni behöver husrum under linkanvistelsen!! Mcweddingmummybrain

2008-05-14 @ 22:16:54
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Hanna N

Yay! Shit va många fika ni måste hinna med då =)

2008-05-14 @ 22:45:17
Postat av: Sebbe

Då är ni självklart välkomna till Drabantgatan...

Weeehooooo... mitt första inlägg ;)

Hoppas allt e bra med er... kraaaaaaaaaaam...

2008-05-15 @ 00:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0