Topp 6 lista!

Massa grejer som pluppar upp i huvudet på mig!

1. Först och främst att jag är jätteglad över att hemsidan o företaget kommit igång på riktigt nu.
2. Jag är trött på svensk nyfikenhet. Om ni vill veta om jag och Johan har köpt hus! Fråga! Hör av er! Gå inte 100000 omvägar för att få reda på vad vi har råd att lägga på hus. Vi betalar allt själva! Vi tar LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅN! Jag är INTE RIIIIIIIIIIIIIIIIK!
3. Jag orkar väldigt mycket som ni ofta kommenterar. Alla frågar: fattar inte hur du orkar!!! Du är så ambitiös! TIPS PÅ VÄGEN: VA POSITIVA! Allt går om man bara är GLAD. Man underlättar så mycket för sig själv!
4. Klä er själva och era barn i FÄRG! Ni kommer märka att ni kommer automatiskt att bli snyggare, gladare, foilk blir glada av att se er.... hahaha
5. Hjälp äldre med en rullator, säg hej när ni möter nån som är otrevlig! Det är så kul att sprida glädje!!!!

Shit låter som om jag vore frälst! Men jag är bara glad och nöjd med mitt liv!

Jag och Lisette snackade om det idag när vi gick hem från stan. Man är så duktig på att SNACKA. Säga att man tar vara på varandra osv...Men man ska verkligen vara glad åt det man har, inte vara avundsjuk på andra. Vi sa det: Vi är friska, friska barn, vi rör på oss mycket varje dag men vi tränar inte, vi vräker inte i oss mat men vi gilalr mat och annat och därför äter vi det.... ja man har RÄTT att ha lite kvinnliga former. Bara man är lycklig!

NR 6: GRATTIS i förskott till låtsastvillingarna Stella och Henry.
(Hoppas att jag inte glömmer dem, har fortfarande amningssymptom i hjärnan om inte annat!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

ha ha.. kul inlägg och jag håller verkligen med, speciellt de där om kvinliga former! tror att de är bra för hälsan;)

2008-05-28 @ 22:40:52
Postat av: Stella!

TACK!!!!
=)

2008-05-29 @ 11:05:28
URL: http://minstjerna.blogg.se
Postat av: Emma

GO KLARA!!! Jag blir så glad av dig, puss

2008-05-29 @ 17:16:09
URL: http://emmahalme.blogg.se
Postat av: Henry

Tack så mycket!! Kram

2008-05-29 @ 21:52:54
Postat av: Cathrine

`TACK gumman för mössan!!! Den kom igår!! Suveränt fin!! :) PÖSS

2008-05-30 @ 11:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0