www.missiripa.com 3 dagar kvar!!!!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!


Stress stress stress.... säger jag bara. Bara 2 HELA dagar kvar nu! Och denna NATTEN såklart! hehe
Ja detta blir ett snabbt inlägg! Har ÄNTLIGEN fått MIN FÖRSTA LEVERANS! Till hemsidan och FÖRETAGET! Fatta grejen!!! Mitt FÖRSTA företagspaket! Jajemen idag fick man hämta ut ett paket på FÖRETAGSCENTER! maohahahaha.... ja ni som har haft företag ett tag kanske inte tycker att detta är så stort men jag har ju trots allt satsat ca EN FÖRMÖGENHET i mitt företag. MINA pengar som JAG vunnit på att göra fint i min lägenhet! Dessa pengar är grunden till MITT företag. Detta ÄR stort för mig!!!! Och självklart kom paketet sista dagen som var möjligt för att jag skulle få aningens magsår av all stress!

(Och mitt i all stress fick jag en tvångstanke om att jag var tvungen att klippa mig...gick till badrummet, stoppade huvudet i badkaret, tvätta..och KLIPPTE! Bara en dec!!!! hahaha...ja, jag och mina spontanidéer... någon som har något emot spontana Klaror???? hehe---)

Har tagit paket på den första leveransen till MISSIRIPA!
image318

Kommer ju att sälja lite varor från ett annat företag som jag håller hemligt! Jättefina enkla och mysiga saker som kommer att passa de flesta. Speciellt de som vill handla till nyfödda och som vill vara skapligt neutrala!!!

Bad Tina ( som fick äran att trampa hem kartongen på ca 13 kilo i sin christianiacykel :-)) ta lite bilder när jag packade upp varor...

image319
De UNDERBARA babyfiltarna som jag har beställt i kombination med ett nyföddpaket!!!

image320
Fin jeansklänning - jeans med mudd finns det med...och 48 plagg ska tryckas! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

image321
Babyns tuffaste strumpor är till salu... i 6 färger! mmmmmmmmmmmmm

image323
Mamma hade lite tid över åt Elise även om farmor varit gudasnäll och tagit väl hand om henne hela dagen!

image322
Elise var ju självklart med på ett hörn med!


NU ska det sittas och fixas med hemsida, pärmar och papper...

Ses i ett ANNAT liv!!!

Godnatt- eller det existerar inte för mig längre...
Kankse ska säga godmorgon direkt! Hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till gumman! Haller tummarna for att allt gar smidigt infor 'the GRAND opening'!

Tanker pa dig ofta och laser din blogg mer eller mindre varje dag! Saknar dig och din underbara familj, ses om nagra manader!

Petter halsar sa gott till er!
PUSSAR OCH KRAMAR bootylicious

2008-05-03 @ 01:37:58
Postat av: Annica

Sitter spänt och väntar på öppningen av sidan. =) lycka till nu, det du tar dig för kan inte bli annat än succé

puss

2008-05-03 @ 15:03:28
Postat av: adele

Älskar spontanitet;)

Go girl!!!!

2008-05-04 @ 20:52:33
URL: http://minstjerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0