27 år -1 dag

Ja, imorgon blir man officiellt kärring alltså :) Var tvungen att göra saker och ting som ens rygg fortfarande orkar när man är 26 idag! Såsom att skruva upp Stringhyllan som har legat och väntat på att få sitta på väggen. Har täppt igen alla små tavelhål (från mammas och pappas tavlor) med TippEx. Att rekommendera (och SJÄLVKLART BARA om ni har vitt hemma målat på väggarna!!!!!!) såvidare det inte finns TippEx i andra färger än vitt!

Sydde en tröja och en mössa till Lisan igår kväll. Ska även sätta mig vid maskinen idag en snabbis för att fixa nån till. Blev så nöjd med halsringning osv. Har tänkt att försöka få ihop två likadana till mig själv där magen kan få plats. Mudd nertill kanske??? Sen blir det kanske också en och annan mössa innan det är dags att återuppta uppsatsskrivningen.

Har faktiskt kommit halvvägs genom uppsatsen och kan inte göra så mycket mer innan intervjuerna är genomförda! Så det känns bra.

Om jag bara hittar den förbaskade kabeln till kameran kan jag lägga upp bilder från både helg och i morse när Elise hade sin nya missiripa outfit! Kommer ikväll annars för här sparkar det satan så kan inte sitta kvar såhär länge till!

Tjolahopp tjolahej!

Kommentarer
Postat av: annica

Bra coool look på bloggen nu. Gillade skarpt det nya typsnittet (vad är det för typsnitt). Känner mig sjukt gammal när du kallar dig själv kärring hahahahahah

2008-11-17 @ 14:45:18
Postat av: Linda

Vilken fin julig blogg!!

Vill inte verka elak, men ha inte för stora förväntningar på att fylla 27 ;)

Paketen i o för sig, men åldern i sig är inget vidare... man känner sig gammal, så nära 30 på nåt sätt, haha!

Men du får nog en kanon dag hoppas jag!!!

Puss på dig GUMMAN ;)

2008-11-17 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0