"Den jävla idioten" besegrades!

Fick en kommentar idag i min blogg. Den kom från Peter, en man som startade insamlingen på Barncancerfonden i Maddes anda, tjejen som jag tidigare har skrivit om. Jag har ju skänkt pengar till insamlingen och därmed barnCancerfonden.

Gör det du också. Bara att gå in på www.barncancerfonden.se


Peter ville att man skulle sända detta vidare:


Enbart vinnare

Sedan Madde dog den 15 september kl.02.15 efter en lång kamp mot "Den jävla idoten" så har över 1.200 personer skänkt pengar till barncancerfonden. Alla VI som skänkt har nu vunnit en Xbox 360. Detta har vi gjort som tack för vårt engagemang. Bloggen Enbart som startade insamlingen ger denna Xbox 360 vidare till Anne, Maddes mamma. Hon vill ge den till ett sjukhus som behandlar barn med cancer, ett sjukhus där Madde behandlades.


Vinnare, Xbox360, Madde, www.enbart.blogg.se barncancerfonden

Jag är stolt över att varit en av alla som har bidragit och till att vi har skänkt över 90.000 kr. Jag utmanar alla som bidragit att kopiera detta och läga upp på din hemsida. Så från oss alla till er alla, tack!

Peter PC Carlsson

Gå in och läs om Maddes kamp mot cancern, hennes mammas beskrivning när hon lämnade jorden och hennes pojkväns varma ord. Ge sen ditt stöd till cancerforskningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0