I'm alive!

Efter den VÄRSTA flygresa jag någonsin har varit med om är jag ÄNTLIGEN nere i La France! (Tur att Henke Larsson satt på flyget så man hade något annat att fokusera på! :-) )

Jag trodde ALDRIG att jag skulle landa i Nice. Trodde helt ärligt att planet var på väg att krascha.
Vet inte om någon av er har sett filmerna från 9/11th. Men om ni tänker er den flygkraschscenen när de är på väg neråt så har ni min förmiddag igår. Paret bredvid mig tog tag hårt i varandras händer och bara satt tysta, jag satt själv och storgrät och tårarna verkligen forsade, den lilla flickan bredvid mig på andra sidan korridoren bara grät, skrev och kräktes...UNDERBAR flygresa. Hade inte Elise och Johan varit hemma i Sverige veti sjutton om jag hade satt mig på ett plan tillbaka hem igen. Jag som har flugit så himla mycket och varit med om oväder osv,... detta går bara inte att jämföra. USCCH!!!!

Men, men nu är jag framme i det inte så lika kalla Frankrike. Har skådat den fina renoveringen här hemma och det blir verkligen SUPERFINT i vårt nya kök! Vårt gamla garage är helt omgjort till ett kök! Här är bilder och Johan, här komemr vi nog att hänga hela julen. MYSSSSSS!


           

Kommer fler bilder på det fina vädret mm, men nu ska jag till lågstadieskolan här i byn för att intervjua två av tre lärare! Jättenervös är jag men det ska man väl vara!

Har fått sovmorgon till 8 idag och vilken skillnad när man är utvilad och inte har varit vaken en enda gång under natten! Det du Johan!!!!


Stora kramar från mig i La France!

PS: En STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR tanke idag till Lilla Melker som opereras. Tänker på hans föräldrar som nu är väldigt oroliga. Det kommer att gå JÄTTEBRA! Stor puss på er!

KLARABARA

Kommentarer
Postat av: Elise och Johan

Du är stark som tog dig igenom den flygresan! Vi saknar dig här hemma men passa på och vila dig och ta hand om lilleman.

Puss

2008-11-25 @ 22:08:26
Postat av: Anonym

Fy vilken uschlig flygresa. Tur att vi planerar tågcharter här närmast =) Lycka till med intervjueran. puss och kram

2008-11-26 @ 22:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0