Jul, jul strålande jul

Har haft bakdag eller förmiddagspass här på morgonen. Lussebullar och pepparkakor till tonerna av all möjlig julmusik jag hade på datorn. Brukar tycka att min födelsedag är gränsen för när bakande får börja. Passade på några timmar i morse alltså. Så nu luktar det gottgottgottigottgott...
 
Tror att detta bara är terapi för att jag inte kan tänka på något annat än att jag ska vara ifrån Elise i 5 dagar! Känns märkligt och absurt! SNYFT!

Bilder kommer ikväll!

Nu ska det pluggas!

Kommentarer
Postat av: Angela

Härligt med nybakat. Ska oxå ta en dag och ställa mig i köket. Mys!

Jobbigt att åka iväg, förstår dig precis.... ska ju oxå snart åka iväg i fem dar. Hua! Vad man ska sakna de små.

Komemr gå bra ska du se.

KRAM!

2008-11-19 @ 15:59:35
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Marie

Meh!

Det är ju olagligt med lussekatter innan lucia!!!!

Hur mycket pluggande man än må göra!!

kram

2008-11-20 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0