missiripa

Idag fick jag ÄNTLIGEN hem mina nya namnband. Har beställt lite mer neutrala i svart/vit samt ett par med mindre text så man kan ha dem på mössorna och där det står MISSIRIPA åt båda hållen. I svart och rött! De blev toppen!

Var ju tvungen att prova de nya namlapparna... Elise har dessutom vuxit ur alla byxor så det blev 4 par nya!


Svart tunnspårig manchestertyg med orange mudd.


Brun superskön velour med orange mudd...


Orange velour av bästa kvalitet med gråa muddar..kommer närbild på nya lappen....


YES! Ny lapp på! Nu är allt under ordning...


Stark turkos velour med lime muddar.

 
Ett par vantar blev det med. Dubbelfodrade med rosa fleece...Pilligt som bara den att sy! USCH!



Och till slut! En mössa till mamma KLARA!

Kram och NATTI!

Nu är det GREY's Emma!

PUSS från MCfamousGrouse

Kommentarer
Postat av: Matedilda

Kan man inte få önska en grej till din kollektion? De har nu en supersöt liten kjol i velour med mudd på lollopard-de tog 200kr vilket jag tyckte var ganska maffigt. Titta in om du är ute o går. Himla sött t tights:) Vi ses på frullen imorgon min sköna!!!Pusspuss

2008-11-06 @ 19:54:13
Postat av: Annica

Åååååååå va supersnygga de oranga byxorna var (de andra också - självklart) jag älskar orange =) kram kram



har tänkt på en sak, vi bor så långt ifrån varandra...puss

2008-11-06 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0