Glömde ju ...

Glömde ju helt bort att i måndags kväll var jag och Evelina tillsammans med två andra mammor och shoppade i ett garage! Låter skumt eller hur? Jo, men ägare till ett danskt företag hade en liten outletsbutik där med den nya kollektionen. Grejerna hittar ni på både www.zizoo.se och www.snoozy.dk .
Passade på att fynda rejält till Elise och lillfisen i magen.


Byxor Zizoo  Ananas Dress Image of clothing
 Image of clothing Image of clothing 
och sen lite annat smått och gott i lite starkare färger såklart! :)

Blev några plagg för 50kr/styck. Kändes helt OK! Hahaha! Tar mot att köpa byxor när man kan sy själv. Det blev mest fynd i form av bodies till lilleman, klänningar till Elise med passande leggings. Annars så var väl jag den mest återhållsamma med plånboken i och med att jag inte vågar spendera just nu, allt är ju så osäkert! Usch! Denna finansiella kris har skapat en kris inombord alltså. Känns som om man har noll koll på läget!

Har i alla fall fått några beställningar på brallor samt mössor som jag ska försöka fixa imorgon, om jag hinner ut till Stoff & Stil för att fixa små bitar tyg som saknas dessvärre...

Cathrine: Vilken storlek vill Henry ha tror du? 86/92 är väl rätt lagom?

Annars har dagen bara bestått av plugg plugg plugg. Men det känns bra eftersom pappa kommer imorgon och Ellen på fredag så då lär det ju inte bli så mycket. Har kommit en bra bit på uppsatsen alltså!

Kommentarer
Postat av: Sofia!

Hej!! Det var ett nytt märke för mig, så snyggt! Synd att vi inte bor närmre varandra, då skulle vi kunna shoppa loss tillsammans, hihi!



Hoppas allt är bra! Stor KRAM

2008-11-14 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0