Extreme TVrums MaKeOvEr

I veckan har det fixats och donats lite i lägenheten. Fick lite panik på kuddarna i soffan så jag var tvungen att fixa till det lite ;) Blev tre nya orangea kuddar och en med mit nya favvotyg som jag hittade på väggen hemma hos Sara och Jonas i Linköping. Hittade en liten bit i en affär på väg ut till E4:n så nu är jag lycklig.
 



Et voilà! Le résultat!
 
 
Igår var jag även tvungen att fixa en ny gardin till vårt nya lilla TVrum. Blev en liten kappa i svart manchestertyg med vitt screentryck och orangea sömmar runt om.


Sen blev det visst även en omklädnad av pallen. Den är nu ................ja, ORANGE :) .......... spika i gamla nubbar som jag pillat av nån gammal gammal stol för länge sen. Kul att återanvända ju!





Såhär ser det nästan färdiga TVrummet ut. Det ska ju dit en hemmabyggd soffa istället för den gråa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fint det blivit!! Du är så duktig!! Kram!!

2008-11-05 @ 21:25:19
Postat av: Evelina

ja, jättefint verkligen!

2008-11-05 @ 21:44:48
Postat av: Angela

Superduperfint! Älskar oxå "räven" tyget=)

Pöss!

2008-11-05 @ 21:48:41
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Annica

Superfint jue =)

2008-11-06 @ 20:03:48
Postat av: Sara

Hehe vad är det för tyg jag skådar:-)

Tjusigt!!

Här är det full fart kring... Tradera!!

2008-11-08 @ 12:18:23
Postat av: Cissi

Det blev ju hur bra som helst! Du är så kreativ!! Det är nu man önskar att man också kunde sy och ha en bråkdel av din kreativitet.. men men.. Har kommit tillbaka till Linköpig igen efter en bra vecka i skåne:) Hoppas att allt är bra med er annars?! Kram till er alla

2008-11-10 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0