4 år och lyckospark

Idag har Johan och jag varit tillsammans i fyra år. Vi har verkligen hunnit uppleva mycket under denna tid tillsammans och har en massa roligt och spännande framför oss. Vi har redan fått det finaste man kan få och det finaste kärleksbeviset: Elise.

Ännu bättre än så kan man väl knappast ha det?

Jo, när man väntar på kärlekens bevis nummer 2 och han ville gärna dela med sig att han finns här inne och väntar på att få komma ut. Vår lille pojke har kickat som en galnig här nu på morgonen. Typiskt att Johan är iväg på promenad... Man ser ju till och med kickarna utanpå ojamasen idag. Vad kul! Jag som har varit så orolig!

Kramar från mig och lillen i magen.

Älskar dig Johan!
Puss från Klara, Elise och lillen.

Kommentarer
Postat av: Kristina & Kalle

Grattis till er!! Hoppas ni får en underbar dag tillsammans och att allt är bra med er. puss & kram från oss.

2008-10-30 @ 09:14:32
Postat av: Angela

GRATTIS till ERAN dag=)!!!

Hoppas ni får massa mys idag och framöver=)

Vill oxå känna på sparkarna juhe...=) MYSIGT!!!!

Saknar er!

PUSS!!!

2008-10-30 @ 13:57:41
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Annica

Å va underbart, krama varandra lite extra idag. och pussa E ifrån mig och klappa lillkillen på magen ifrån mig.... okej då, hälsa johan lite också =)



puss

2008-10-30 @ 17:51:32
Postat av: Evelina

Grattis på eran dag!

Kramar från oss=)

2008-10-30 @ 21:34:27
Postat av: Emma

Grattis till fyra fina år=) Hoppas allt är bra med er och att ni får en mysig helg! Kramar!!

2008-10-31 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0