48 kräkfria timmar...vad är väl det?

JO! Inget dagis mer denna veckan för Elise. De ringde vid 12 idag och sa att hon kräkt ner hela sig och snutten. Hon hade deckat under sångstunden i famnen på en fröken efter att hon hade varit jätteglad och tjoat och stimmat! Blev bara till att kuta bort och hämta hem henne på direkten. EN riktig blekfis vill jag lova. USCH! Grät i floder och sa ajajajaj på magen. Stackare....

Så nu blir det inget plugg torsdag fredag heller för då är jag hemma med Elise. Bara jag slipper denna gången.... Axel med- han gick ju ner 6 kilo i somras när han blev smittad av hennes magsjuka!!!! Han var rätt snabb ut genom dörren här!

Fick reda på att det var ett barn som var hemma för att han/hon hade magsjuka. Så då vet vi ju det! Visste ju att vi inte hade träffat nån!

PUST! Inget pluggande alltså. Skönt att slippa, men tänk om man bara kunde få slippa ångesten över att INTE plugga.

Om ni har tid över är det perfekta prataitelefondagar här famöver misstänker jag!

Tjolahopp tjolahej!!


CATHRINE: Hej gumms, problem med mobilen! Kan du inte skicka en ny inbjudan till min mail [email protected], kommer inte in på din blogg med mitt gamla konto. Fattar NADA! Men inget går som det ska nuförtiden så varför skulle det funka!????


Nej, nu blir det Grey's avsnitt jag nyss laddat ner! JIHAAAAAAAAAAAAAAAA (tänker på dig Emms)

Kommentarer
Postat av: Tina

bläääää, fy och usch...

Hoppas ni slipper magsjukan nu i familjen! Stackars lilltösen, igen :-(



Ebba är fortfarande sjuk, var på vc och fick lite slemlösande och så har hon smittat mig IGEN, tredje omgången på 3 veckor. Hoppas jag blir bättre till helgen så vi kan åka till Malmö. Återstår ju dock att se om vi kan träffas med alla dessa bakterier och virus som flödar :-/



Jaja jag har hellre en rejäl förkylning än magenfluensa. Hoppas Elise blir bättre snart!



Vi hörs på fredag så får vi se hur vi mår!



Många kramar

2008-10-01 @ 22:00:03
Postat av: Angela

Uscha buscha gumman!!! Stackars lillfisa=( Förstår verkligen att det itne blir någe plugg nu! Jobbigt. Synd bara att den där jäkla ångesten inte bara kan flyga med vind oxå.

Tack för fina ord i min blogg=) Det värmer!

Hajjar inte hur du som e gravid orkar heller.... ha ha.. ja, vi e nog rätt korkade.

Hur var det nu...??!!!

Carpe Diem?!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2008-10-01 @ 22:47:24
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0