guess what!

Jo, jag blev ännu värre i håret efter att ha varit hos frissan ännu en gång. Hon plockade slingor i hätta över hela håret, bör tilläggas att slingorna var ungefär 4 hårstrån tjocka. Det gjorde liksom ingen effekt utan det blev bara dassigt. När slingorna togs ut tyckte hon att de var gula så hon la i en mörk/askblond toning i dem... JAG BLEV GRÅ/BRUN som slutsats.

Vägrar verkligen att se ut såhär men tänker då inte gå tillbaka för att det slutligen kommer att bli så fel så det inte går att rädda. NEHE! Klockan 08 stod jag och pensionärerna och hängde på Ica Maxis lås. Var och lämnade Elise på dagis och hade redan tänkt ut att nu ska jag köpa hårfärg. Sak sagt och gjort! Hem snabbt som attans, i med två ljus gyllenbrun hårfärger (ja, ni som kan lite om hårfärger osv...kanske förstår att mitt hår inte är av bästa hälsa just nu- dock förvånansvärt bra efter alla händelser!) Ser i alla fall mycket bättre ut nu men är fortfarande alldeles för mörk tycker jag. Har ett paket slingor som skall användas i framtiden- MEN håret får nog vila nån dag först! Hoppas på nån snäll själ i Eksjö (typ Hanna eller Cilla) ska orka plocka slingor. Jag ser verkligen arg ut när jag är för mörk i håret- inget kul ju!

Idag bär det i alla fall av till Eksjö över helgen. Sen är det ultraljud på måndag- längtar med både spänning och fasa. Känner inga rörelser i magen så är rätt orolig faktiskt! MEN lever vidare på hoppet att det är moderkakan som ligger i framvägg vilket gör att sprakarna dämpas. Vill ju bara se ett tickande hjärta- och det på måndag. Håll tummarna. Men blir ju så orolig i och med att jag kände Elise redan i v 17/18 tydligt ju! Men alla graviditeter är ju olika.... jaja, hoppas att allt är bra därinne i alla fall.

Här kommer bilder för att bli lite glad åt det man faktiskt har!!!!!

DEN goaste och mysigaste dottern! ELISE


One hand Kara! (mamma säger hon ju inte längre! :( )




Axel håller på för fullt att måla en tavla till vårt vardagsrum. Den ska sitta över soffan. Kommer bli riktigt schysst.


Han har gjort en sak på tavlan som komemr att vara ett evigt minne: Elise har fått en liten hörna att måla på :)
 
Se själva! Vilken framtida konstnär hon är. Riktgt roligt att ha dem samlade på en duk :)

Axel ska ju även med till Eksjö där han ska måla en hel graffittivägg hemma hos Johans pappas arbetskamrats son. Kommer att bli grymt häftigt är jag säker på. Lägger in bilder i helgen så ska ni få se :)
Är ni sugna på att han målar en fondvägg hemma hos er är det bara att höra av er till honom på [email protected]


Nu ska det pluggas en snabbis och sen packas!

KRAM allesammans

Kommentarer
Postat av: Bella

Hööru, jag kände inte Hugö förrän i vecka 21. Det är inget att oroa sig för.

2008-10-10 @ 13:56:45
Postat av: Evelina

O jag ännu senare, typ vecka 24.. så no problemas bruden;)

kram från oss, jag är jättenyfiken på om de är en liten flicka lr pojke i magen..

2008-10-10 @ 14:13:52
Postat av: Emma

Hej lilla älsklingen :) Jag ska planera in ett besök framöver och ta tåget ner till dig med Minna!!!! Kul va :) Säg gärna till om du har en helg som inte är "bokad" ännu!!!! PUSS PUSS KRAM

2008-10-11 @ 10:17:55
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Annica

Jag kände inte emil förrens i vecka 25 eller så, men så hade jag ju också moderkakan i framvägg =) puss och oroa dig inte i onödan. (lättare sagt än gjort ;) Ta hand om Johan och familjen nu i helgen. Ska tänka på er!



kram

2008-10-11 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0