Konsthallen, mm...

hittade visst lite bilder sm jag glömt tömma ur kameran.
I torsdags var ju Elise hemma och sjuk, även om hon nu inte ser speciellt sjuk ut!!!! Vi var alla fyra (Elise, jag, bebben och Axel alltså!) och matade fåglarna/ankorna i Pildamsparken och sedan åt vi lunch tillsammans med Axel. Därimellan tog vi en runda till Konsthallen för att spana in coola målningar. Elise busade mest omkring med Axel....


En GLAD Lisan!


Leker kurragömma bakom pelaren, tur att Axel är så lång och smal! :)


" Hmmmmm.... Undrar om jag nu får pilla på den där roliga saken????"


"Achel! Achel! Kolla! Borta!" Hahahaha mudden hade kasat ner över handen! ;)

Hela helgen har gått ut på att ommöblera här hemma ju. Har ju fixat lite i extrarummet så att Axel numera kan sova där istället. Har även knölat in mig i hörnet så jag slipper ha syhörna i köket (till Johans stor förtjusning!!!) Köket ser ju helt tomt ut nu ju! Men skönt att slippa allt tygdamm bland mat osv... Nu kan jag stänga om mig med!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken välorganiserad syhörna!!

2008-10-21 @ 14:17:53
Postat av: Sambon

Det är ju precis ommöblerat för annars är det inte alltid lika välorganiserat..Men jag älskar dig ändå!

Puss

2008-10-25 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0