worthless

Något fick jag ju gjort igår
- en kjol till mig (mammakjol eller bara en med mudd i midjan!?!?!)
- två par brallor åt Lisan

Ja, jag är ju inte HELT värdelös på att sysselsätta mig under dagarna när man inte får tag på sina böcker!


PROOF????

  Ja, det finns ju inte några roliga mammakläder så det är bara att skapa sina egna! 
   

     

 

Barnkläder med för den delen. Sydde ett par brallor till men de har ju Elise på sig idag så den bilden kommer ikväll.

    

Ja det finns ju en del tyger i mina höger så det är lite svårt att motstå ropen och de hejdlösa skriken från maskinerna som känner sig så ensamma i köket och bara vill att jag ska sy på dem...Man kan ju inte göra alla besvikna nuförtiden!!!

 
Jaha, nu ska det pluggas, men VAD???? Har inga böcker jU!

TRIST

Kommentarer
Postat av: Angela

EEyyyy... snyggt snyggt, me like=)

kan man inte få se mästerverken på sin modell oxå??=)

2008-10-01 @ 22:49:05
URL: http://minstjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0