lille skrutten

har ju börjat på dagis på riktigt nu! Idag var jag bara med eb 10 minuter och hon grät ca 10 sekunder när jag gick men såg att det var snabbt över. Däremot hörde jag Clara, den andra tjejen som skolas in samtidigt. Hörde henne skrika i drygt en timme!!!! Och då var jag typ 100 meter därifrån! HJÄLP! Hon smittar ju av sig men det kan inte vara kul att vara hennes mamma vetandes att hon är så ledsen. Hon slutar ju inte att gråta förrän de kommer och hämtar henne... Imorgon ska Elise vara själv hela dagen. Hoppas att allt går bra! Men det gör det säkert.

På tal om dagis...Har ju upptäckt att små tunna höstbrallor inte är så idylliska i sandlådan och när man klättrar överallt. Har därför sytt på åt Elise. Både tröjor och byxor i lite kraftigare tyger. Här är lite smakprover. Men först kommer den utlovade bilden på en ståendes och sovandes Elise....


 Här kommer kappan jag sydde till henne idag. Riktigt nöjd om man nu får skriva så!




Byxorna som är perfekta för sandlådan! Sydda av sparade bitar man hade hemma (Detta tyget för övrigt som är resterna av Cathrines eller Henrys sittdyna i vagnen!!!)
Måste ju ta slut på alla tyger man har här hemma. Detta tyget har Cathrine eller snarare Henry på sin sittdyna till vagnen. Blev över lite till ett par brax åt Elise med.



Ja det var väl alles för idag! Nu är det sängen som väntar för imorgon är det plugg plugg igen!

NATTI

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, är hon som sin pappa och kan somna när och "hur" som helst ;)

Och jackan var ju huuur cool som helst.

Hoppas du mår bättre, och att vi snart ses

Puss mina vänner

2008-09-08 @ 22:49:04
Postat av: Svägerskan

haha, ja pappa o farbror upp i dagen! Puss & Kram till er alla fyra!

2008-09-09 @ 01:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0