sniglar som inte lämnar slem...DEL 2

Ville bara påminna alla er som läser bloggen var och varannan dag att det vore kul om man visste vem ni var istället för att man får reda på att ni vet allt om en utan att ha pratat med mig!

Nyfikenhet är väl ett rätt typiskt svenskt fenomen... men ärlighet i all ära...VEM ÄR NI! :)

Vet ju att det är fler än jag känner eftersom jag får höra på långväga håll "ja men hon visste att du var gravid- hon hade läst det på din blogg!"

BARA en tanke....

//KLARA 

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

Hallo familjen!

Tänkte bara passa på å gratulera er till bäbben!

Hoppas att allt går bra och att ni mår bra.

Kramar Hanna & Micke

2008-09-07 @ 16:54:55
Postat av: Angela

Todiluuu....

Lämnar lite "slem";)

Hur gick det med filmen??? Vill se bebbe=)

PÖSS!!!

2008-09-07 @ 17:52:27
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Anna

får väll oxå lämna lite "slem" då :-D Tittar in här då och då...tycker det e superkul å läsa din blogg. Är kompis med Angela och har köpt en dyna till Tindras vagn av dig, det är så jag har hittat hit.. Grattis till bebbe nr 2! Kram!

2008-09-07 @ 18:15:40
URL: http://mammaotindra.blogg.se/
Postat av: Jenny...

...från H&M... Remember? :)

2008-09-07 @ 21:16:04
Postat av: Anna och Pelle

Känner mig skyldig till "visste att hon var gravid" :-) Kollar in här lite då och då nu när jag börjat jobba, roligt att se vad ni har för er ju! Lycka till med pluggandet och dagis! Kram

2008-09-07 @ 21:21:25
Postat av: Anonym

...lämnar slem!!!



Kommer ni på saras och jonas fest? Hoppas!!!! Vill träffa er!!

Kram

2008-09-08 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0