Syendes

Ja, man borde väl plugga men det liksom kallade på mig ifrån vardagsrummet redan kl 08.00 i morse!!! Ja, ni anade rätt. Det var symaskinerna. Blev ett lapptäcke till Elise/överkast med orange fleece på baksidan. Men även ett par gardiner till Lisans rum i ett Plastisock tyg, cirkus gul heter det, en kudde i samma tyg till gungstolen och en annan kudde till vår säng i ett Marimekkotyg som jag köpte som stuv häromdagen.
Kommer bilder ikväll..... och då kommer även MAMMA & PAPPA. Ska bli jättekul. Var längesedan sist!

Nu ska jag och Axel snart gå och hämta Elise på dagis, så han ser vad man ska ta med sig osv... :) Sen blir det till att storhandla BÅDE på Willys och Ica Maxi. Finns ingen bra fisk på Willys nämligen :(. Jag coh Lisan tar Ica, Axel och Johan tar Willys. Schysst!

Kram sålänge!


Ja just det .... detta också!

Jag har blivit utmanad av Angela http://minstjerna.blogg.se

5 saker i min frys:
  • Johans hembakta bullar
  • ett ankbröst 
  • gåslever (ja man är ju en Gourmande!!! och fransyska innerst inne! MUMS!)
  • matlådor innehållandes det mesta
  • is som bör frostas av!

5 saker i min garderob (klädkammare):

  • MASSA skooooooor
  • mina och Johans kläder 
  • extra säng
  • några gömda plagg till bebben :) 
  • lite målarfärg - ja, vaddå det är väl logiskt!?!?!

5 saker i min bil: eller VÅR bil, har inget körkort ju, så Johan kör (och btalar med för den delen!!!! TACK!)

  • sandleksaker i hela bagagen!
  • nappar
  • smulor
  • gamla tidningar 
  • CD skivor

5 saker i min handväska:

  • tuggummi
  • halvrutten frukt, oups 
  • plånbok
  • agenda
  • lite godispapper kanske???

3 personer jag utmanar att göra denna listan:

Emma - http://emmahalme.blogg.se
Lisette - http://lillguffen.blogg.se
Evelina - http://jonssonevelina.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Annica

Tjena tjejen, det var ett tag sedan jag tittade in här. Jag jobbar ju heltid nu igen och tiden vid datorn har verkligen minskat =). Lajjar ju heller med emil konstigt va =). Ta hand om dig och hoppas att du mår okej- jobbigt skit med foglossning ju



puss å kaka

2008-09-25 @ 21:22:57
Postat av: Lisette Melker

Hej vännen!!

Hoppas att Elise mår bättre idag!! Synd att vi inte kunde ses igår...var ju ett tag sen nu..hoppas vi kan ses snart igen!!

Vi är bjudna hem till Linda på tisdag halv tre, har ni lust och tid att hänga med?skicka ett sms till mig eller Linda så fort du vet hur ni gör så att hon vet.

Ha det bra så länge och hör gärna av dig när du har tid och lust!!SAKNAR ER!!

KRAM FRÅN MIG OCH MELKER-PELKER

2008-09-25 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0