TACKAR!

Blev verkligen glad av att se vem det är som läser här lite titt som tätt!
(Anna- det var faktiskt inte just dig jag menade men hade i och för sig kunnat vara det! :) hahaha En VÄLDIGT långtbortikompisskarankompis berättade när vi var i Linköping att det var ännu en längrebortikompisskarankompisknapptens :) som hade berättat att vi väntade bebbe 2...) Roligt i alla fall att så många avslöjade sig! :)

Har suttit hela dagen med den här jä*la kurslitteraturen på franska som om man nu får använda dagens ungdomars uttryck SUGER! Hahaha! Har bara hunnit läsa 90 sidor på tre timmar! AAAAAAAAAAAAAAAAAAh! Så nu tar jag bara en snabb paus i pluggandet. Sitter här med laptopen i knäet, har gosat in mig i kuddarna i sängen...rätt troligt att jag somnar men men då har jag ju försökt i alla fall! Min älskling kom in och frågade om jag ville ha te! Jo men visst! Vågar inte påminna honom men tror att han glömde att svaret var ja! Hahaha! Tanken var ju gos i alla fall!

Lite tråkigt att blogga utan bilder vill jag nog erkänna men kameran är urladdad och det har inte ens funnits tid till att leta fram laddaren nu i helgen. Är väl nerpackad i resväskan från Rhodos som jag fortfarande inte har packat upp (till Johans stora förtvivlan).

Måste förresten lägga upp filmen på bebben här i detta inlägget så att Angela ser det! Hon verkar längta efter det och har tydligen inte upptäkt att den fanns med längre ner! Hahaha

Här kommer HAN igen då! Ska bli riktigt kul att se vad för sort det är ;) Tyckte idag att man nästan såg något mellan benen på bebben (det är inte navelsträngen nämligen för den hade den runt halsen). Men det kan absolut vara en synvilla.


Att graviditeter kan vara så olika. Med Elise hade jag redan sakta men säkert knapat på mig ca 5-6 kg i v 15. Denna gången har jag gått upp 300 gram- känns helt OK och HOPPAS att det förblir så. Lär väl inte gå miste om badkaret som tömdes i min kropp med Elise. Selbing, läkaren i Linköping, sa att det var rätt troligt att man samlade på sig MINST lika mycket vätska andra gången! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP! Då kommer min hud att spricka eller så får jag ta hål på den så jag kan tömma lite då och då! :) Foglossningen har ju dessvärre också gjort sig påmind REDAN- hade ingen med Elise så det känns lite tungt faktiskt nu när man har en 1,5 åring att se efter med! Tur jag läser på distans med andra ord!

Ja ja enough about the baby!

Måste väl återgå till den hemska verkligheten som heter LES FAUX MONNAYEURS!! BLÄÄÄÄÄÄÄ


Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angela

Haha... totalt missat det=)

SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!! Tänk att det e en liten krabat där inne så liten.... SÅ mysigt!!!

TACK;)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

2008-09-08 @ 08:48:30
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Emma

Ville bara säga: I LOVE U. Du skriver alltid så gulliga kommentarer till mig att jag blir tårögd och jag saknar dig så mycket... Så roligt att Elise också är en härmapa! Man får ju passa sig för vad man säger, fast det är ju inte så lätt haha. Minna har börjat härma ord i godnattvisan och sjunger med på dom ställen hon kan orden och så skrattar hon och ser så där pillemarisk ut som att hon visst inte tänker sova! Ja dom är så härliga och jag bara längtar till din/er nya Mcbebbe kommer!!! Vi avvaktar ju som sagt bebbe nr 2 här men jag tänker njuta av er graviditet så mycket jag kan :) KRAM och kram och kram och KÄRLEK!!!!!

2008-09-08 @ 12:16:57
URL: http://emmahalme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi, va häftigt! Har ju själv inte fått se nåt sånt live än för min egen del, men det kommer väl förhoppningsvis!!

2008-09-08 @ 22:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0