been busy... in the woods...

Ja, här har det varit fullt upp både med en sjuk Elise (bara feber och hängig-men SUCK så hängig och fylld av hyss hon är!!!) och lite extraknäck!

Har numera flyttat in i en trollskog- som sedan ska få plats i lilla Henrys rum! Jättekul projekt! Skönt att få göra något annat än att bara amma. Den här "lille" Sander gör ju inte mycket mer än att just amma. Han har nu även börjat att skratta lite och le gör han ju sedan en liten tid tillbaka- så underbart. Tänk! På lördag blir han 6 veckor. Ugga vad tiden går fort, riktigt läskigt och ändå försöker man att bara njuta!

Här är i alla fall lite smakprov på Elise och Sanders rum. Ska göra klart det i helgen har jag tänkt, klä om gungstol i grönt, fixa alla wallies och ett litet kök till dem... fiffigt värre!

Kramar så länge!


Början på den nya fantasiväggen!


Elise fina ELISEtavla som hon fick av Hedvig i 2-årspresent!

Fina tavlor från Pink Friday ovanför sängen.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Fint rum, härligt med alla färger.



Och sen måste jag bara säga att klippen du lagt på youtube är så himla sköna. Jag log fleeeera gånger när jag tittade på dom. Vilken härlig unge du har ("ungar" iofs men det är ju mest Elise som pratar o gör grejer, hihi)



Kram Viktoria

2009-04-23 @ 12:49:21
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilken fint rum... måste komma o hälsa på snart o se det live!!

Gillar verkligen flugsvamparna :)

2009-04-23 @ 15:24:27
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Jag är såååå glad att det är just Henrys rum som blir en trollskog a la Klara!!! Längtar sååå!!



Puss till dig

2009-04-23 @ 21:16:37
Postat av: Pernilla

HUUUUR hinner du med allt människa????

Du är så jävla duktig!

Kram från en trött mamma som aldrig hinner någonting alls.

2009-04-25 @ 18:06:42
URL: http://pernillabjering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0