eye for details

Det roligaste med ett rum är just detaljer. Jag har öga för detaljer! Alltså nu menade jag inte att jag har väldigt bra smak och att jag vet vad som är snyggast och mest rätt- inte i den bemärkelsen. Jag menar bara att jag är en sådan som ser detaljer. Jag har ett detaljöga. Jag stör mig verkligen (dagens I-landsproblem!!!) på när detaljer blir fel i en helhet.

Exempel:
- När D:et på Diorbutiken i Cannes är ditmålat med guldig färg eftersom någon antagligen har stulit det. Känns rätt B när man går in i denna butik och handlar klänningar för 50 000 kronor (inte jag alltså- de rige!).
- När man hänvisar till fel bild i ett reportage i en tidning.
- När fet stil och vanlig stil inte är coherent! Hittar inte ordet på svenska. Men när de inte stämmer överens och ser likadant ut i hela reportaget.
- När en journalist i ett reportage stavar namn fel! Detta tycker jag dessutom är en brist på respekt!!!
- När en modebild på en riktigt snygg tjej i klänning visar sina skor med öppna tår... bara det att tårna ser för jävliga ut! Hahaha

Ja OK- men i alla fall det jag vill komma till är att det är viktigt att helheten är lika fin som detaljerna i det visuella... för det finns de som ser ALLT- och jag är en sån!

Här kommer därför lite detaljer från Elise och Sanders rum:


Elise första par Converse- hänger numera bredvid hennes säng!


Byrån fick nya röda knoppar igår! Vilken skillnad.
På tal om detaljer- hissgardinen ser alldeles skrynklig ut! Borde veta bättre!

     
Alla små burkar som jag har fixat åt skruttan. Måste bara limma dem med- Hon har redan varit i godisburken nämligen!!!


Elise BABARsamling.

Det var allt för idag sålänge!

STORT GRATTIS till Emma och Martin som i natt fick sin älskade lilla flicka och Hugos lillasyster, på 1 timme på BB!!!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Finn INGEN som har öga för detaljer som du gumman!!! Älskar att titta på alla dina påhitt i barnens rum , och övriga lgh också för den delen!!! Du borde inte göra annat än jobba med sånt!!!;)



Stora kramar!!

2009-04-29 @ 09:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0