hell's kitchen

Nej! Men nästan!

Skulle börja med att fixa Elise kök idag ju. Började så smått med att såga till delarna till köksbänken....inget vidare att såga med sticksåg inomhus vill jag lova och satan vad darrig man var i händerna efteråt! Skulle börja med att spika ihop delarna vilket inte heller det var speciellt lyckat! MDF skivan var antagligen för tunn så den bara sprack så fort man vare sig spikade eller skruvade... suck! Bara att åka till Bauhaus och få tillsågat nya bitar med kraftigare MDF och sen tror jag allt jag ska tänka om i byggnationen lite! Kom på lite ändringar i ritningen som kan vara värda att ägna en tanke åt!

Så upp med hyllplan mm till och börja med så får diskbänken dyka upp troligtvis nästa helg! Elise är redan förtjust i sitt nya kök så man har blivit bjuden på middag redan ikväll!

Här är resultatet sålänge....





Dagen har bestått av först gårdsstäding på dagis. Kan väl inte påstå att jag tillhörde den mest effektiva guppen då jag hade Sander i sjalen konstant! När vi kom hem efter lunch var det dags för gårdsstädning här med... kommer nog att tillhöra "gårdsgruppen" framöver. Kan allt bidra till lite grönt för att göra det fint nere på gården i väntan på en gårdsrenovering...

Ja nu ikväll ska det fixas lite småsaker, bla ska det sys några turkosa mössor till diverse barn...den var visst poppis :D

Ha en bra vecka allesammans! Här ska det förhoppningsvis bli friskt i veckan för nog är vi allt trötta på hosta och feber nu!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Bella och MAGEN

Åhhh vad fint du gör till Lisan. DU är så kreativ att man känner sig helt lam. Här är det BEBIS kvar i magen, är så less så trött och så jävla sugen på att får träffa den lille/a. Buuuhuuu tycker synd om mig själv. Hoppas ni frisknat till lite, saknar er. pok.

2009-04-26 @ 20:51:33
Postat av: Kalleballe o Kristina

Ungar e så bortskämda nuförtiden :)

Ska hon inte ha en diskmaskin????



Pussar o kramar från oss!

2009-04-26 @ 22:49:53
Postat av: Sanna

Klart hon ska ha ett kok och kunna laga mat som mamma o pappa! Antar att allt ska harmas nu och gora likadant som de vuxna! Gulligt!



Bra jobbat AK!

Puss o kram!

2009-04-27 @ 09:53:07
Postat av: vintageretroprinsessa

Oherre min ge så coolt och snyggt :)

en riktig fullträff :)

2009-04-28 @ 20:31:58
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0