missiripa + Family Living = love

 

+

 

=
Efter många veckors förväntan damp det ner den nya Family Living i brevlådan idag! Gissa om jag kände mig glad och nöjd när mina saker var med i huvudreportaget om lila barnrum. Det fotade rummet är beläget hemma hos Anne Söderlund (ni som har barn vet säkert vilken bok detta är- "från A till Bebis"- skriven av Anne Söerlund och Hanna Widell) där hennes söner Ilon, Ossian och Dante bor. Härlig färgkaramell!!!


På denna bild syns Elise blommiga jacka som jag har sytt men även mina wallies, en drake och en krokodi i den nedre vänstra bilden.
I texten finns såklart www.missiripa.com med ;-D 



lite till...


På denna bild syns mitt lapptäcke (knappt men det finns där). I bild nr2 finns det ihopvikt bredvid käpphästen. Blev nervös först över att det inte var med men på inzoomningen ser ni det lättare!



Bra början på dagen! Vilken energikick. Håller på att fixa hemsidan nu med så den matchar denna reklam. När Elise vaknar och Johan är hemma från tandläkaren bär det av mot småländska breddgrader- Oaklake here we come!

GLAD PÅSK till Er alla!

PS: Jag tar emot beställningar över påsken även om vi inte är hemma! Bara så ni vet!

Påskramar från Ripaharen m. familj

Kommentarer
Postat av: Annica

guuuud va roligt. GRATTIS, bra med reklam i en sådan tidning. Massa påskkramar till dig.

2009-04-08 @ 21:10:49
Postat av: Linda

Var nere på Hemköp o skulle köpa tidningen, men dom hade den inte :(

Får kolla Konsum idag!

Ses sen min vän

2009-04-09 @ 09:34:00
URL: http://snyggteksjo.blogg.se/
Postat av: Ellan

Alu!

Woaw vad kolt att alla grejerna kom in! Kommer sakert fa manga bestallningar nu! Det ar bara att ta kontakt med andra tidningar nu, gratis reklam!

Bisous a la famille!

Puss

2009-04-09 @ 10:11:05
Postat av: Annika

ÅH men vad roligt och spännande! :-)

GRATTIS! Så glad jag blir för din skull! Jättefina saker såklart.



Många kramar och GLAD PÅSK!

2009-04-10 @ 08:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0