sunshine

Idag har det varit långpromenix runt Västra Hamnen. Vilket underbart väder- lagom för att fylla på mammaenergisolcellerna!!!! Det behövs vill jag lova! Mys med familjen är aldrig fel!


Lillebror i sjalen. Han älskade det och Elise var nyfiken och ville undersöka vad han gjorde gömd därunder tybgiten som sitter på mammas mage!


Har nästan likadan bild på mig och Elise framför Vättern. Här står man med glädje med Köpenhamn och Öresundsbron i bakgrunden!!!! Lite skillnad från Varamonstranden och Vättern!


Qualitytime med pappa har Elise fått i mängder och det är inte henne emot. De har nog otroligt mysigt ihop. Tror allt att Elise tycker det är lite trist att hennes mamma är så tråkig och orörlig! Men det är det ändring på snart!

Nu ska jag krypa till kojs!

Kommentarer
Postat av: Angela!

Vilka fina bilder!!!

Och vilket underbart väder, nu kan man äntligen fylla på energin=)

Har du sytt bärsjalen? Snygg!!! Men läre ju inte ha ngn användning av en sådan på ett tag ändå;)

PUSS på er!!!

Och trevlig helg!!!

2009-04-03 @ 09:37:22
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Bella & Hugo

Vilken fin bärsjal, hade du en med Elise också, det minns jag inte. Hugo älskade att ligga i sin, tänker köra mycket med den med den lilla som komma skall. I ens 3 veckor kvar, hålla tummarna. Skönt att se så fina bilder, ni är jättefina. PoK

2009-04-03 @ 10:44:16
Postat av: Anonym

Åh vad det ser underbart ut... vilket väder det är.

Jag är i Linkan hos lillebror o njuter!!

Ringde två ggr i veckan, men du var väl ute. Ringer i veckan som kommer.

Kram

2009-04-04 @ 14:59:45
Postat av: Annica

Himla impad över att du orkar blogga nu i starten med nya familjen =) Men jag är bara glad för att få höra hur ni har det.



Det ser fantastiskt mysigt ut! Här börjar magen växa sakta men säkert och Emil laddar upp inför 2-årstrotsen med jämna mellanrum hahaha



Massor med kramar

2009-04-04 @ 19:16:45
Postat av: Sofia

Hej.. underbara bilder:-) Kram på er alla!!!

2009-04-05 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0