bellyupdate

Såhär stor är magen nu! Kom på att jag varit riktigt kass på att uppdatera magstatus. Kan dessvärre bara informera om att jag nu kommer få ligga på playan i sommar för att dölja både alla bristningar jag fått (och jag som tyckte att det var jobbigt efter Elise!!!!) och även alla blåa stora fläckar med blodkärl som denne vilding har sparkat sönder inifrån! Hur vild kommer han då vara när han kommer ut??????



Men det verkar vara så helt enkelt. Med Elise fläskade man på sig 27 kg och hittills har man "bara" gått upp 15 kg. Man verkar få välja mellan att få en totalförsörd mage eller bli supermegafet! KUL! Just nu känns det jobbigast att ens vara gravid fortfarande. På torsdag är det den dag Elise kom v.38+2. Verkar inte som om det är dags riktigt än. Alla säger ju att magen inte har sjunkit. Det säger mig ingenting efetrsom det hade inte magen heller gjort med Elise. Alltså inte lätt att veta! Men än så länge har jag någonstans att ställa ifrån mig tallriken i alla fall! :D Tänk att man alltid ska försöka hitta något positivt med varje situation! Hahahaha!

Stor magpuff på er alla!

Kommentarer
Postat av: Tant Lott

Så himla fin är den! Förstår att det är jobbigt att vagga omkring fortfarande men snart kommer han väl ut ändå? Har också läst dina inlägg kring besök när bebisen är nyfödd och jag tycker inte att du överreagerade eller verkade arg på något sätt, jag tycker snarare att du resonerar väldigt sunt! Hoppas alla mår bra annars! Kram kram

2009-02-23 @ 15:07:16
URL: http://lottelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiiiiin magge!!Kan inte säga annat än att jag faktiskt är lite avis!;)



Hoppas du mår finemang!!



Pöss!!

2009-02-23 @ 20:35:41
Postat av: Gordi

Den va stor ja, men fin är den=) Kram

2009-02-23 @ 20:41:11
Postat av: Bella & Hugo

Ja, varför tycker man att andras gravmagar är så fina men inte sin egen? Suck, jag är sååå trött på detta nu och herreguud, look who´s talking?? Du får vara trött på det men JAG redan?? Fy skäms på mig! Ska till Bm imorgon, tycker to m att dessa BM besök börjar bli överdrivna och onödiga, ja då förstår du1 jag längtar tills det här är över. Dessutom väntar jag på ett MMS på lill nya killen i fam Ripa/Sander, när ska det pipa till i mobilen och en liten nykläckt ska visa sig? Spännande. Kram

2009-02-24 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0