where to begin????

För att göra en lång historia VÄLDIGT kort så ser läget ut som följer!

1) Vi har flyttat till Fågelbacksgatan! Vi fick till slut vår drömlägenhet men vågade inte tro på det förrän vi varit på banken!

2)Vi har alltså inte haft något internet!

3) Jag har legat deckad i en jädrans feberhistoria.

4) Nyligen hemkommen från VC och med diagnosen: dubbelsidig bihåleinflammation ända upp i pannan!


Har för 5 minuter sen återfått internet (vilket var VÄLDIGT fort gjort med tanke på att det inte varit urkopplat mer än 3 dagar!!!) vilket gör att man är rätt kort och koncis.

Måste ta tag i min mail först men. see you tonight med en massa bilder!


PS: Bebben har hunnit vända sig upp en gång och ner igen under febertoppen- what a feeling...tror sjutton att jag knappt kunde sova hade såååååååååååå ont i magen...men nu vet jag ju var det var! Tack för HICKA som indikation! :)


kram

Kommentarer
Postat av: Hanna Nilsson

Heeeej!! Åh va skönt att få läsa en inlägg igen :) Har varit lite orolig, men samtidigt förstått att något var på gång. Ja kunde ju ringt...men de slog mig att de kan ju faktiskt vara så att mini hade kommit ut lite för tidigt..och då ville ja ju inte störa. Men va skönt att han fortfarande är kvar i magen :) Grattis till er nya lägenhet!! Underbart!!

Tänker på er mycket. Tråkigt att du blivit sjuk..krya på dig vännen! Massa kramar till er!

2009-02-03 @ 13:35:40
Postat av: Marie

Ja, det var ju lite konstigt att inte ha ÅTMINSTONE en uppdatering per dag.. ;) Men vi hade ju lite inside info.

Hoppas du fick videofilerna med Diktatorn ;). Du har full rätt att göra vad du vill med dem (om nu inte systra mi eller ngn annan gör ngn konstig grej som inte BÖR ligga online eller liknande)

Krya på dig!

kramkram

M

2009-02-03 @ 15:27:32
URL: http://enigmarie.wordpress.com
Postat av: Sofia

Hej, blev oxå lite orolig... men åhh vad roligt med en nya lgh. Men ack så tråkigt att du blivit sjuk... den sjukdomen fick jag när jag låg med Meja, o hon hade precis kommit ut, fy det var en MARDRÖM!



Kram på er alla!

2009-02-03 @ 16:01:41
Postat av: Erik

Va kul med nya lägenheten! Där kommer ni få det toppen! :D



Kämpa på nu med bihålorna å allt...du fixar det. Rätt virke i dig Klara. Hälsa familjen...



Kram från Sthlm

2009-02-03 @ 18:07:27
Postat av: Gordi

Wiiieee grattis till den nya lyan, fan va skoj=)

Här e en till som har bihåleinflamation...så jävla typiskt...! Krya på dig, kram

2009-02-03 @ 19:41:39
URL: http://gordi.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis till lyan än en gång och krya på dig!

Här har vi också varit sjuka och jag är rädd att jag med har en bihåleinflammation till följd av min förkylning! :-(

Får det varje gång jag är förkyld, kan liksom inte bli "bara" förkyld som alla andra...:-)

Lät ont att bebben vänt sig så pass...



Kram till er från oss

2009-02-03 @ 20:58:48
Postat av: Evelina

Hej vännen o stort grattis till lägenheten!

HAr tänkt att ringa till dig o bara prata men vi har legat sjuka här nu i en vecka men är på bättringsvägen=)

hälsa familjen!

kram

2009-02-07 @ 21:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0