magknip eller gravid?

Har haft konstigt ont i magen nu i två dagar. Ingen värkkänsla men något åt det hållet. Som brinnande värk på högra sidan av magen. Fattar ingenting! I och för sig kommer det när jag har tagit ut mig lite, precis efter jag har gjort något som kanske inte borde ha gjort eller något som jag trodde att jag klarade av!

Fredag är dagen D för vår familj. Antingen ändras tillvaron åt det mycket positiva hållet eller...tänker inte ens skriva....

Håller alla tummarna inför fredagens möte med bank med andra ord!

Mamma kommer på tisdag och pappa på fredag. De ska ju packa ner lägenhet och flytta runt lite möbler... SÅ underbart roligt att mamma ska vara här en HEL vecka!!! Var länge sedan vi sågs så länge! Mormor och Elise får en härlig tjejkväll på torsdag då Heddas mamma blir myndig! Kan vara rätt mysigt för mormor att vara lite själv med skruttan. Lika mysigt för Elise med å andra sidan.

Nu värker det till lite mer i magen så jag ska nog snart sova!

Natti natti, pics kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0