new luck?

Himla kul det här! Sara ringde upp idag för att berätta att hon hittat en bild på Elise på FamilyLivings hemsida.
Isabelle Halling, inredaren på Äntligen hemma/TV4 hade gjort lite härlig reklam för mig där. Så snällt! Av en slump hamnade jag på hennes blogg då jag skulle kolla när nästa FamilyLiving kom i brevlådan.
Såg att hennes dotter hade problem med att hålla sig i sängen, då hon fixat samma lösning av Gulliver/IKEA som vi. Annica kolla in tipset! Mailade Isabelle Halling samma kväll och tipsade om plankan vi köpt på IKEA som håller Elise i sin säng!

Här är inlägget!


http://www.familyliving.se/bloggare/isabelles-blogg



På tal om FamilyLiving!
Fick ett mail av en inredare som jobbar på tidningen. Det visar sig att lapptäcket platsar i ett reportage i tidningen om lila barnrum. Så den 17e februari kommer den första MISSIRIPA varan i en tidning.
Premiär!
Kunde även eventuellt finnas med andra varor enligt inredaren men täcket var bestämt!

www.missiripa.com

är alltså det nya heta! hahaha



HAR TUREN KANSKE VÄNT?

Kommentarer
Postat av: Linda Henry

Men så roligt!!!!!!!!!!!!

Grattis, åh vad glad jag blir för din skull!



Ha det bra och njut av allt det positiva=)

Kramar

2009-01-12 @ 22:11:14
Postat av: Anonym

ÅÅÅHH va kul Klara!! Det är du verkligen värd!! Hoppas familjen mår bra och mini inte tittar ut riktigt än :) Massa kramar till er!

2009-01-12 @ 22:36:21
Postat av: Marie

ALLRIIIIGHTY! :D :D :D

Yo go grrrl!

2009-01-12 @ 23:02:24
URL: http://enigmarie.wordpress.com
Postat av: Gordi

Fan va skoj=)

2009-01-13 @ 09:00:33
URL: http://gordi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Fasen vad roligt för dig! Det här är bara början:) Krraaaamm

2009-01-13 @ 10:14:01
Postat av: Karlos & Kristina

Detta är ju jättestort!! Snacka om gratisreklam. Vem vet vad som händer näst!?!?! Skitkul!



Massa kramar till hela familjen från oss

2009-01-13 @ 12:59:20
Postat av: Linda

Vad roligt!! Ska definitivt köpa tidningen när den kommer ut o göra massa reklam för dig!!

2009-01-13 @ 15:26:18
Postat av: Angela!

COOOOOOOOOOOOL!!!!!! =)

Du e grym!!!

2009-01-13 @ 23:08:59
URL: http://minstjerna.blogg.se/
Postat av: Johan

Du är fantastisk Klara och jag har svårt att beskriva, med ord, min känslor till dig!

Jag är iallafall en otroligt stolt sambo och älskar dig och putte mest av allt i hela världen!

Nu ser jag fram emot vår framtid! Den ser inte direkt mörk ut!

2009-01-13 @ 23:35:53
Postat av: Sofia!!!

Jaaaaaaa, vad kul för dig!!! Kanonbra tidning ju:-) Grattis, grattis!



Kram o hoppas du mår bra!

2009-01-14 @ 16:37:15
Postat av: Tina

OJJ VAD KUL!! GRATTIS!!

2009-01-14 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0